menu

ثبت آگهی رایگان

هماهنگی پرده با دکوراسیون خانه

هماهنگی-پرده-با-دکوراسیون-خانه

از آنجا که پرده در فضاسازی و شکل خانه بسیار تأثیرگذار است، خانم ها در انتخاب و خرید آن حساسیت ویژه ای دارند. همان طور که می دانید انتخاب پرده مناسب، یکی از چالش های مهم خانم ها برای تغییرات سال نو و نقل مکان به خانه جدید است.

علاوه بر آن پرده به عنوان یکی از ملزومات تأثیرگذار در تزئینات داخلی، سال ها ماندگار است؛ بنابراین باید به دنبال پرده ای بود که هم دارای کیفیت خوب باشد و هم از جنبه زیبایی نظرتان را تأمین کند.

به همین منظور پیام ساختمان پرده هایی متناسب با سبک دکوراسیون خانه تان را به شما پیشنهاد می کند تا بتوانید در چیدمان سال جدید موفق و راضی باشد.

انتخاب پرده به اندازه و نوع پنجره های خانه؛ بلندی، کوتاهی و باز و بسته شدن پنجره ها بستگی دارد همچنین به عنوان پوشش پنجره های خانه، میزان نوری که می خواهید از آن عبور کند، نوع، رنگ، جنس و طرح مناسب پرده را برایتان تعیین می کند.

در گذشته نوع و مقدار پارچه ای که در دوخت پرده ها به کار می رفت، نشان دهنده ثروت افراد بود اما در دنیای امروز پرده های سنتی به یک عنصر طراحی بزرگ در فضا تبدیل شده اند. دقت کنید که پرده انتخابی شما با زمینه کلی فضا هم خوانی داشته باشد. برای این کار هماهنگی پرده، مبلمان و فرش در دکوراسیون منزل بسیار حائز اهمیت است.

حال که از انتخاب پرده مناسب فارغ شدید بهتر است کمی به فضاهای مرده خانه توجه کنید؛ دیوارهایی بدون طراحی و خسته کننده که مدت ها به همان صورت رها شده اند، سال نو شاید بهانه ای خوب برای تغییر این فضاها باشد. با رنگ کردن دیوارها به شکل هندسی به راحتی می توانید در این فضا تحول ایجاد کنید و وسایل خود را به صورتی متفاوت به نمایش بگذارید.

رنگ ها می توانند مرکز توجه مناسبی در فضای خانه شما به وجود بیاورند

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 246

فهرست مطالب شماره 246

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×