menu

ثبت آگهی رایگان

دکوراسیون کریسمس

دکوراسیون-کریسمس

دکوراسیون کریسمس در ایام کریسمس و میلاد حضرت مسیح (ع) هموطنان ارمنی ما در تدارک دکوراسیونی مناسب برای این ایام هستند. خیابان کریم خان تهران و میرزای شیرازی مکان هایی هستند که می توانید در آنجا انواع و اقسام وسایل دکوراسیونی کریسمس را بیابید و تهیه کنید.

اگر فضای بزرگی در منزلتان برای تدارکات و تزئینات عید ندارید، نیازی به کم کردن تدارکات عید نیست. ایده های ما برای تزئینات عید در فضاهای کوچک، شادی و شور عید را حتی به کوچک ترین گوشه های خانه هدیه می کند.

دورنگ قرمز و سفید، رنگ هایی هستند که در تزئینات مربوط به ایام کریسمس بسیار مناسب بوده و خانه را در این فصل شاد و روشن می سازد.

تزئین کمدها

بالای میز آرایش یا کمدهای لباس می توان یک نردبان بسیار سبک به رنگ قرمز قرار داده و جوراب هایی به رنگ قرمز و سفید به آن آویزان کرد و هم چنین می توان یک تاج گل قرمز تزئینی به آن آویزان کرد. یک ریسمان تزئینی سبزرنگ جلوی آن بزنید و در نهایت یک صندلی سفیدرنگ روبه روی آن قرار داده و یک سطل سفیدرنگ را که روبان هایی به رنگ قرمز بر روی آن وجود دارد قرار دهید.

دستمال غذا

برای داشتن میز آشپزخانه کریسمسی می توانید دستمال هایی را به رنگ قرمز و سفید تهیه کرده و برای این کار می توانید دو پارچه از این دو رنگ را روی هم قرار داده و به هم بدوزید و برای تک تک اعضای خانه، یکی از این دستمال ها را اختصاص دهید.

درخت کریسمس

درخت مصنوعی سبز رنگ را در گوشه ای از سالن قرار داده و وسایل تزئینی قرمز و سفید مانند توپ های رنگی به آن آویزان کرده و زیر آن نورافکنی به رنگ قرمز قرار داده و در نهایت جعبه های هدیه تان را دورتادور این درخت بگذارید.

نمایش برفی

گوشه ای از سطح زمین را در نظر گرفته و به دیوار آن قسمت تزئینات دیواری که به شکل برف هستند نصب کرده و برای این کار می توانید از فوم سفیدرنگ برای درست کردن این توپ های برفی استفاده کنید و در نهایت یک صندلی قرمزرنگ که روی آن یک جفت چکمه قرمز با توپ توپ های سفید هم وجود داشته باشد بگذارید.

فضای کنار راه پله ها را استفاده کنید

فضای کنار راه پله ها برای نمایش و تزئینات کریسمستان فضایی کوچک اما موردتوجه است. یک میز کوچک آنجا گذاشته و یک درخت کوتاه که کمی تزئین شده روی آن قرار دهید و یک ماکت نمایشی ساده و کوچک روی میز در کنار درخت اضافه کنید. برای آنکه به این کاج همیشه سبز ارتفاع بیشتری بدهید از یک گلدان نقره ای بلند در زیر آن می توانید استفاده کنید.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 234

فهرست مطالب شماره 234

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×