menu

ثبت آگهی رایگان

بهره گیری از 9 روند فوق العاده

توزیع دوباره ثروت و قدرت اقتصادی طبقه جدیدی از ثروتمندان درحال ظهور هستند. شرکت های بزرگ میتوانند از برخی از این منابع ثروت بهره برداری کنند. این روند فوق العاده میتواند مورد توجه شرکت های دارای کالاها و خدمات لوکس قرار بگیرد.

2- تمرکز دوباره استراتژیک از جهانی به منطقه ای و محلیوقتی فرصت ها فراوان باشند، شرکت ها به بازارها و شهرهای بزرگ تر اکتفا میکنند. حضور در بازارهای محلی فرصت های جدیدتری را به وجود می آورد.

3- شهرنشینی متوالی و رشد نیازهای زیرساختیبا روند توسعه شهرهای جدید و گستردگی آن، وجود جاده، برق، انرژی ساختمان، تأسیسات آب و تسهیلات بهداشتی نیز در آنها ضروری میشود .4-رشد تعداد فرصت های ناشی از علم و تکنولوژیجهان پر از مشکلاتی است که همچنان به راه حل نیاز دارند. فقر، کمبود آب، آب وهوای آلوده و گرمای جهان. علوم تازه ای به سرعت در حال شکل گیری هستند که نیازمند بهبود و بهره برداری هستند، مانند علوم زندگی، پزشکی، غذاهای مفید و نانو تکنولوژی.

5- سرعت اقتصاد سبز جهانی منابع طبیعی در همه جا در معرض خطر است، نیاز روز افزون برای نوآوریهایی وجود دارد تا راه هایی برای کاهش مصرف انرژی، آلودگی و مواد بازیافتی پیدا شود.

6-ارزش های اجتماعی به سرعت در حال تغییردسته های مختلفی از شهروندان را میتوان با نیازها و خواسته های ویژه یافت.

7-افزایش همکاری بین بخش های خصوصی و دولتیتوسعه اقتصادی بین بخش های خصوصی و دولتی در حال افزایش است و شواهد بیشتری از شراکت های موفق در این روزها به چشم میخورد.

8-قدرتمند شدن مشتری و دگرگونی اطلاعاتوقتی مصرف کنندگان بتوانند به راحتی و سریع سطح کالاها و خدمات فروشنده را تنها با چند کلیک مشخص نمایند، شرکت های ماندگار، آنهایی خواهند بود که نیازها و خواسته های بازار هدفشان را درک نموده و برای رضایت مشتریان خود تلاش کرده باشند.

9-رقابت و نوآوری اخلالگردر دگرگونی دیجیتالی، شرکت ها باید به رقبایی توجه کنند که ممکن است با مدل تجاری نوین ظهور کرده باشند، رقیبی که قیمت پایین تر، کیفیت برتر و مناسب تر ارائه میدهد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 228

فهرست مطالب شماره 228

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×