menu

ثبت آگهی رایگان

کابین دوش حمام

کابین-دوش-حمام

کابین های دوش ، حمام بخار و سونا ، کابین های مجهز به سیستم جکوزی، کابین های مجهز به سیستم جت های ماساژور و همچنین کابین هایی با طراحی منحصربه فرد و جذاب می تواند یک نقطه کانونی برای حمام محسوب شود

در خانه های کوچک که سرویس بهداشتی و حمام در فضای مشترکی قرار گرفته اند کابین دوش بهترین انتخاب برای جدا کردن فضای حمام از سرویس بهداشتی است. برای اغلب این کابین های دوش درهای کشویی یا تاشو طراحی می شود ، ازاین رو برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب هستند. امروزه کابین دوش با تنوع متعدد و کاربری های متفاوت در بازار دیده می شود که می توان برحسب نیاز و انتظاری که از حمام خانه خود دارید ، نوع مناسب آن را انتخاب کنید .

در انتخاب کابین حتما از مرغوبیت و کیفیت تولیدات اطمینان حاصل کنید

مهندس جدیدی مدیرعامل شرکت چشمه در پاسخ به خبرنگار پیام ساختمان گفت : هنگام انتخاب کابین دوش حتما از نام تجاری معتبر که مرغوبیت و کیفیت تولیدات و طرح های آن شناخته شده است برگزینید تا پس از یک دوره کوتاه استفاده از حمام ، نشانه های فرسودگی و خرابی در قسمت های مختلف کابین و اختلال در سیستم های موجود آن دیده نشود؛ بنابراین برای پیشگیری از این اتفاق و برای اینکه بتوانید سال های متمادی از حمام خود استفاده کنید و لذت ببرید از همان ابتدا به فکر انتخاب یک گزینه باکیفیت باشید .

وی در ادامه درخصوص برندهای موجود در بازار ایران گفت : در بازار ایران برندهای متفاوت از کشورهای مختلف وجود دارد . برندهایی چون هایوارد ، واب و جازی از کشورهای آمریکا ، چین و تایوان که از نظر کیفیت مناسب است و به صورت محدود محصولات فنلاند در بازار ایران هست . بازار این محصولات هم مانند سایر صنایع تحت تأثیر تحریم ها بودند ، به همین منظور واردات آنها چون به صورت غیرمستقیم صورت می گرفت مقرون به صرفه نبود.

جدیدی در ادامه گفت : اکثر کالاهای موجود در ایران تولید شرکت چین با درجه های بالا و پایین می باشد . ما در شرکت چشمه بیشتر محصولات تایوانی وارد می کنیم که در مقایسه با سایر محصولات مقرون به صرفه و باکیفیت هستند .

حتما در زمان خرید پلان جایگیری کابین را مشخص کنید

جدیدی تأکید کرد : اندازه کابین دوش مناسب برای شما به میزان زیادی به اندازه سرویس بهداشتی و فضای حمام شما بستگی دارد. پلان زمینی ساده ای را ترسیم کنید و در آن اندازه و جای قرارگیری کابین و دیگر تجهیزات موجود را مشخص کنید و این پلان را همراه خود برای خرید کابین ببرید. پس از اندازه گیری و ارزیابی فضای موجود و مناسب برای کابین دوش و حمام باید تعیین کنید چه شکل و ساختاری برای فضایی که در اختیار دارید مناسب است و با سلیقه و خواسته شما جور درمی آید . زمانی که به اندازه و شکل کابین حمام مناسب فکر می کنید باید در نظر داشته باشید که اندازه و مدلی را برای کابین دوش خود انتخاب کنید که در سرویس بهداشتی فضای کافی برای تجهیزات و عناصر دیگر باقی بماند و حرکت در فضا دشوار نشود . جای قرارگیری کابین دوش نیز بسیار مهم است و باید در مورد آن تصمیم گیری کنید . اگر قرار است کابین حمام جدید خود را درست جایی قرار دهید که دوش قدیمی در آنجا قرار داشته است کار ساده تر می شود زیرا نیاز به لوله کشی ندارید و جای شیر آب سرد و گرم مشخص و آماده است .

هنگام خرید کابین حمام حتما در مورد نحوه تحویل و نصب آن توسط شرکت سازنده و همچنین ضمانت نامه پس از فروش پرس وجو کنید . کابین دوش خود را پس از تحویل و نصب به خوبی بررسی کنید تا از سلامت بدنه و همچنین کارکرد سیستم های مختلف مطمئن شوید و اگر مشکلی دیدید همان جا با فردی که برای تحویل دادن کابین آمده بازگو کنید و خواستار رفع آن شوید.

برندهای چینی کابین دوش بازار ایران را اشباع کرده اند

مدیر فروش شرکت فارئیس در خصوص برندهای موجود در ایران گفت: در ایران به صورت گسترده برندهای چینی بازار را اشباع کرده اند که بر اساس سفارشات ما کیفیت محصولات درجه بندی دارند . این محصولات از نظر استاندارد مورد تأیید هستند و در مقایسه با تولیدات ایرانی از کیفیت بالایی برخوردارند. محصولات ایرانی در صورت استفاده بعد از یک و دوماه کیفیت خود را از دست می دهند به طور مثال کف آنها شیب دار می شود و تبله می کنند. وی افزود : در بازار ایران انواع کابین دوش به صورت اتاقک های ساده ، کابین های پیشرفته ، کابین دست سازموجوداست.

همچنین اتاقک های حمام ساده مستطیل یا مربع شکل هنوز هم از بهترین انواع کابین های حمام هستند . این اتاقک ها تنها دارای دوش هستند و امکانات دیگری ندارند . این فعال حوزه تاسیسات اضافه کرد : کابین های دوش پیشرفته و مجهز که امروزه در مدل های متنوع با طراحی های بسیار شکیل و جذاب در بازار موجود هستند می توانند عنصری شگفتی آفرین در سرویس بهداشتی شما محسوب شوند. این کابین ها درعین حال که فضای چندان زیادی را نسبت به کابین های ساده حمام اشغال نمی کنند ، مجهز به سیستم های جکوزی، جت های مختلف ماساژ ، سونا و... هستند و با داشتن یکی از آنها در حمام خود می توانید تجربه حمامی لذت بخش و مفرح داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد : در بازار ایران بیشتر رنگ های سفید مورد توجه مصرف کننده هاست . ما در شرکت فارئیس رنگ های طوسی، قهوه ای سوخته و سفید داریم ولی این محصولات قابلیت این را دارند که در صورت درخواست مشتری به هر رنگ دلخواه درآورده شوند. مدیر فروش شرکت فارئیس یادآور شد : مناسب ترین در برای کابین حمام برای فضاهای کوچک درهای تاشو و کشویی است . این نوع در ها بسیار مناسب و کاربردی هستند و فضای حمام را اشغال نمی کنند . درعین حال اگر فضای کافی برای باز و بسته شدن در دارید از درهای لولایی هم می توانید استفاده کنید .

وی بیان کرد : معمولا در کابینت های حمام از جنس شیشه های سخت و ایمن استفاده می شود که نشکن هستند . در ها و پانل های شیشه ای خود نیز به دو نوع شفاف و مشجر تقسیم می شوند که انواع مشجر آنها دارای طرح های بسیار چشمگیر و زیباست که سبب می شوند فضای داخل حمام از بیرون قابل رؤیت نباشد . برای قاب این کابین ها نیز از مواد نقره ای رنگ و شبیه کروم استفاده می شود ، البته برخی از کابین های حمام مدرن و شیک بدون قاب هستند .

مدیرفروش شرکت فارئیس مهمترین نکته در هنگام خرید کابین حمام را توجه به جنس آن دانست و در این رابطه گفت : قاب برخی از کابین های دوش به ظاهر آلومینیوم است اما درواقع چنین نیست و جنس آنها پلاستیک فشرده است . این نوع قاب ها نه تنها از لحاظ جلوه نامناسب هستند؛ بلکه از نظر کیفیت هم نمی توانند مانند قاب آلومینیومی واقعی از شیشه محافظت کنند . و فقط به دلیل قیمت ارزانی که دارند از این این قاب ها استفاده می شود.

نکته دیگر ضخامت قاب های آلومینیومی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . مسلما قدرت و کیفیتی که یک قاب آلومینیومی با ضخامت 2/1 یا 6/1 میلی متر دارد خیلی بیشتر از قابی با ضخامت 5/0 میلی متر است .

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 216

فهرست مطالب شماره 216

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×