menu

ثبت آگهی رایگان

طراحی برج ساحل طلای استرالیا

طراحی-برج-ساحل-طلای-استرالیا

به گزارش archdaily زاها حدید از برنامه طراحی دو برج و یک بخش فرهنگی خصوصی روی ساحل طلای استرالیا که توسط گروه سان لند راه اندازی شده است، در اوایل ماه ژوئن 2015 برابر با اواسط خردادماه 1394 پرده برداری کرد.

مدیرعامل شرکت سازنده این برج یک ایرانیتبار به نام سهیل عابدیان است. این پروژه 600 میلیون دلاری شامل 44 طبقه مسکونی، یک طبقه فروشگاه (همکف) و آکواریوم زیرزمینی است که در طول این آکواریوم یک گالری هنری و یک موزه نیز طراحی و ساخته شده است. همچنین فضای باز هتل هم دارای باغ مجسمه میباشد. این برج مسکونی که بر اساس یک فرم زندگی ارگانیک طراحیشده است، درواقع یک فرم زندگی مخروطی شکل با خطوط سینوسی(موجی) مشبک به سمت بالاست که حس جریان و جنبش را ایجاد میکند که این جریان توسط اثر متقابل و انعکاس نمای شیشه ای بیشتر به زندگی بازتاب می شود .

سهیل عابدیان؛ مدیرعامل شرکت سازنده این برج در گفتگو با خبرگزاریهای انگلیسیزبان گفت: فرم ارگانیک گسترده موزه چشم اندازی را منعکس میکند که در موقعیت خودش منحصربه فرد است. وی ادامه داد: در نقشه پلان، برج ها به صورت یکپارچه با فضاهای عمومی اختصاص داده شده به حوزه فرهنگ و هنر ادغام شده اند. این حوزه شامل یک گالری موزه و هنر، موزه مجسمه های هنری و همچنین مرکز کنفرانس است که طراحی آن در فضای باز میباشد. عابدیان در آخر به آکواریوم زیرزمینی ارگانیک اشاره کرد که با چشم انداز بدیعی که دارد جامعیت ویژه ای به این طرح میبخشد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 211

فهرست مطالب شماره 211

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×