menu

ثبت آگهی رایگان

چه نوع کابینتی برای آشپزخانه شما مناسب است؟

در دنیایی که هرروز مدل های طراحی منحصربه فردی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه معرفی می شود، بهتر است قبل از ایجاد هر تغییری در فضای آشپزخانه خود با یک کارشناس طراحی دکوراسیون آشپزخانه مشورت کنید. اگر همچین فردی را دم دست ندارید نگران نباشید ما در این مقاله به شما می گوییم که چطور کابینت آشپزخانه تان را با طراحی و سبک مختص به خانه خود داشته باشید.

خانه های آپارتمانی:

به گزارش پیام ساختمان، بافت شهرها در طی سال های اخیر تغییر بسیار زیادی نسبت به دهه های قبل داشته است، حال دیگر یک خانواده ایرانی را کمتر می توان در یک خانه ویلایی بزرگ با تعداد زیادی اتاق و یک حیاط که در میانش حوض آب زیبایی دارد تصور کرد. آپارتمان ها و برج های سر به فلک کشیده در همه جا به چشم می خورند. این تغییرات موجب شده تا سلیقه خانواده ها در انتخاب دکوراسیون همانند خانه هایشان مدرن تر از قبل شود. کابینت آشپزخانه سبک مدرن طراحی شده تا در این گونه خانه های آپارتمانی خواسته های بانوان ایرانی را برآورده کند.

در این سبک از طراحی کابینت آشپزخانه تلاش می شود تا برای تمامی وسایلی که امروزه در یک آشپزخانه وجود دارد مانند یخچال ساید، ماکروفر، قهوه ساز، اجاق گاز صفحه ای و…، استفاده از جک های اونتوس که با نوع باز شدن منحصربه فرد خود سرعت و راحتی را در باز و بسته کردن درب کابینت برای شما به ارمغان می آوردند. همچنین استفاده از چشمی برای باز شدن قفسه و گنجاندن سطل زباله درون آن و امکانات دیگری که همگی در کنار هم معرف سبک مدرن کابینت آشپزخانه هستند.

خانه های ویلایی:

همان طور که قبلاً اشاره کردیم با تغییراتی که در بافت شهری خصوصاً تهران به وجود آمده، خانه های ویلایی بیشتر در مناطق ییلاقی و حومه شهر دیده می شوند و با توجه به اینکه افراد مسن تر ترجیح می دهند در مناطق آرام ساکن باشند این تصور به وجود می آید که کابینت هایی با سبک کلاسیک بیشتر خوشایند این قشر از جامعه هست.

در سبک کلاسیک طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه متریال قالب برای ساخت این نوع از کابینت ها چوب و صفحات سنگی بوده و معمولاً از تنوع رنگی بیشتری نسبت به سبک مدرن برخوردار است.

در ساخت کابینت آشپزخانه سبک کلاسیک دست سازنده باز است و می تواند هرچقدر که می خواهد ریزه کاری و پیچ وتاب به کار اضافه کند. عنصر دیگری که استفاده از آن در سبک های دیگر بسیار کمتر از سبک کلاسیک است شیشه هست که برای ایجاد هر چه بیشتر حس نوستالژیک در این نوع کابینت ها استفاده می شود.

سبکی متفاوت:

سبکی از طراحی کابینت های آشپزخانه که تلفیقی از سبک های مدرن و کلاسیک را به مخاطب ارائه می کند نوکلاسیک نام دارد.

در این سبک شما می توانید امکانات مدرن و طراحی کلاسیک را هم زمان در کنار یکدیگر داشته باشید.

اگر می خواهید که از هردو سبک در یکجا بهره ببرید ما توصیه می کنیم که سبک نیوکلاسیک کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید.

روش نگهداری از کابینت آشپزخانه

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 335

فهرست مطالب شماره 335

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×