menu

ثبت آگهی رایگان

بنا نقش

شرکت بنا نقش ارس با دارا بودن سابقهای درخشان در تولید و اجرای صدها پروژه در سراسر ایران عزیزمان افتخار دراد به پشتوانه تخصص و تجربه مدیران و پرسنل خود سهمی شایسته در جهت ارائه محصولات جدید و مدرن و مطابق با استاندارهای جهانی به مشتریان خود عرضه نماید ارائه این محصولات خود موجب کاهش چشمگیر هزینه های مصرفی و بهینه سازی مصرف سوخت و همچنین ایجاد فضایی زیبا و در صنعت ساختمان شده است.

از این رو با استفاده از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت اعم از پروفیل ، لاستیک ، یراق آلات و سایر ملزومات مصرفی اروپائی و بهره مندی از تخصص شرکت های برتر طراح و تولید کننده در و پنجره و نما ، تاکنون سعی در تولید و تحویل محصولاتی با کیفیت و در خور سلیقه و پسند سازندگان و مهندسین عزیز را داشته است.
از آنجائیکه در محصولات ساختمانی ، نحوه نصب و اجرا نیز از اهمیت خاصی برخوردار است ، این شرکت با شناخت نقاط بحرانی دارای اهمیت ، در نصب و اجرا محصولات خود از پرسنل مجرب بهره گرفته که حداکثر کیفیت را در زمان پیش بینی شده داشته باشد .
کلیه فرایند های مذکور اعم از مهندسی فروش ، تولید و نصب تحت سیستم مدیریت یکپارچه بر پایه الزامات استاندارد ISO9001/2008 مدیریت و کنترل می گردد.
پروفیلهای مصرفی از مواد اولیه و بیلت با گرید 6063T6-6060T5 از شرکت Hydro نروژ که در کارخانه Burak aluminum تبدیل به پروفیل آلومینیوم شده و یا سایر تولید کنندگان معتبر خارجی و ایرانی تهیه می شود که علاوه بر جلای ظاهری ، تحت عملیات سخت کاری دارای مقاومتی مناسب و سختی بالا می گردد.

گفت و گو با بنا نقش

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×