menu

ثبت آگهی رایگان

فراورده های نسوز ودیرگداز پردیس

همانطور که می دانیم عمر مصالح سنتی بیش از صدها سال می باشد و فولاد و شیشه در 100 سال اخیر وارد صنعت ساختمان شده اند . استفاده از مصالح قدیمی درشرایط کنونی به صلاح و صرفه اقتصادی نبوده و نیست . ضمن اینکه استفاده از مصالح مدرن و جدید باعث افزایش ایمنی و بهره وری بیشتر در هزینه ها، جلوگیری از اتلاف انرژی و کوتاه کردن زمان ساخت پروژه های عمرانی می گردد، که البته در سالیان اخیر با شدت بیشتری مورد استفاده مهندسان و کارشناسان قرار گرفته شده و ناگفته پیداست که بکار گیری این مواد در پروژهای عظیم صنعتی ، ساختمانی و برج های بلند مرتبه مسکونی بسیار ضروری است.

با توجه به موارد مطرح شده در مورد بهره وری و اهمیت مصرف بهینه انرژی و کوتاه کردن زمان خاموش بودن کوره ها در زمان تعمیرات و بازسازی بخش های اسیب دیده و با توجه به زمان بر بودن پروسه استعلام ،مشاوره توسط ادارات و سازمان در راستای تامین نیازهای فوری و آنی این گروه از مشتریان اقدام به راه اندازی و تاسیس این مجموعه نمودیم .

راه اندازی مجموعه فراورده های نسوز پردیس با هدف اصلی خرده فروشی فوری و تحویل آنی (حتی در روز ثبت سفارش) در فاز اول و عمده فروشی مواد نسوز در کمترین زمان ممکن (حد اکثر3 تا5 روز کاری از زمان ثبت سفارش و تایید پیش فاکتور )
امید است با استقبال تولید کنندگان عزیز کشورمان بتوانیم در ابتدا بخشی از مایحتاج اصلی صنعتگران را بسیار آسانتر و سریعتر از گذشته فراهم آوریم و در ادامه بتوانیم گامی در جهت صادرات این مواد و فراورده ها برداریم.
عمده فعالیت ما در 5 گروه اصلی عبارتند از:

— انواع سیمان های نسوز و بتن های آماده ایرانی و خارجی(اروپایی)

— انواع جرم های ریختنی نسوز شاموتی ، سبک ، و الومینا متوسط و الومینا بالا

— انواع آجر ها ،لوله های سرامیکی و صفحات نسوز سبک و سنگین ایرانی و فرانسوی

— انواع منسوجات نسوز(پتو-پارچه-نخ-نوار) ایرانی – چینی و هندی

گفت و گو با فراورده های نسوز ودیرگداز پردیس

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×