menu

ثبت آگهی رایگان

سیستمهای اسکادا و مخابراتی و مراکز کنترل و دیسپاچینگ

شهر : تهران

SCADA(اسکادا) مخفف Supervisory Control And Data Acquisition مدرن ترین روش کنترل و نظارت و ثبت اطلاعات سیستمهای اتوماسیون صنعتی است که مجموعه ای از PLC ها، DCS، سنسور های هوشمند، RTUها و شبکه های مختلف صنعتی و سرورها را شامل میشود.
شرکت دانش انرژی تدبیر DETCO دارای تجربه بالا در طراحی، تامین و راه اندازی سیستمهای RTU جهت مخابره سیگنالهای پستهای فشار قوی به مراکز دیسپاچینگ و همچنین تخصص در طراحی و پیاده سازی مراکز کنترل و دیسپاچینگ می باشد.
بواسطه دارابودن مدیران و کارشناسان زبده و با تجربه در زمینه سیستمهای مخابراتی همچون PLC، SDH و همچنین سوییچهای صنعتی ASR و CGR و مخابرات ICT ، این شرکت توانایی طراحی، تامین و راه اندازی سیستمهای مذکور را دارا می باشد.
از آنجاییکه معمولا کارفرمایان و پیمانکاران بزرگ شاغل در صنایع مختلف همچون پستهای فشار قوی، نیروگاهها و نفت، گاز و پتروشیمی مایل به واگذاری کل مجموعه بخش ولتاژ پایین مانند سیسمتهای کنترل و حفاظت تا سیستم اسکادا و مخابراتی به یک شرکت واحد می باشند، شرکت DETCO قطعاً جهت طراحی، تامین و راه اندازی این طیف وسیع از سیستمهای مانیتورینگ و مخابراتی گزینه قابل اتکایی است.


مزیتهای شرکت DETCO بعنوان پیمانکار اسکادا و مخابرات:
حضور کارشناسان و مدیرانی با بیش از 15 سال تجربه کار در زمینه اسکادا و مخابرات و مراکز دیسپاچینک
طراحی فنی و مهندسی بهینه سیستمهای اسکادا و مخابرات با بالاترین کارایی و کمترین هزینه
ارائه پیشنهادات فنی و مالی مناسب و راهکارهای جامع اسکادا و مخابرات و تله متری در حوزه های مختلف انرژی از برندهای معتبری همچون ABB، زیمنس(Siemens)، اشنایدر الکتریک، IDS ، CISCO و غیره
همراه داشتن شرکت دانش انرژی سریر (DESC) در کنار خود بعنوان شرکت همکار بازرگانی که دارای سالها تجربه در تامین تجهیزات اسکادا و مخابراتی برندهای معتبر اروپایی می باشد. درواقع شرکتهای DETCO و DESC شرکتهای گروه دانش انرژی می باشند که بترتیب شرکتهای اجرایی و بازرگانی گروه هستند.

#تابلو_برق

گفت و گو با دانش انرژی سریر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×