menu

ثبت آگهی رایگان

رنگ-و-مواد-ضد-حریق

رنگ و مواد ضد حریق

پوشش ضد حریق CF-500

پوشش ضد حریق 500-CF مناسب مواد سلولزی با درصد جذب بالا می باشد . این پوشش غیر سمی ، بدون رنگ و بو ، غیرخورنده ، با کاربردی آسان و سازگار با محیط زیست بوده . این محصول را می توان با مواد مختلف مانند ضدقارچ ها و ضد موریانه ها یاضد بیدها ( فقط پودر ) مخلوط کرد.

پس از اسپری کردن مایع و خشک شدن آن، مواد اصلی با ماندگاری بالا بر روی سطوح باقی می مانند.
با توجه به اینکه 500-CF پایه آب می باشد ، برای جلوگیری از شسته شدن و خروج مواد ضد حریق ، با توجه به کاربرد و نوع محصولات آنها را با مواد مناسبی مثل سیلر یا پوشش های شفاف یا رنگی مقاوم در برابر نفوذ آب پوشش دهید.
محصول بدست آمده بعد از استفاده از پوشش ضد حریق 500-CF حتی در برخورد مستقیم با آتش ، شعله ور نمی شود و آتش را سرایت نمی دهد و تنها به زغال و خاکستر تبدیل می شود.

موارد مصرف:
500-CF را می توان برای مواد زیر مورد استفاده قرار داد: دیوار پوشها ، تخته سه لا، کفپوش ، چهارچوبهای چوبی ، انواع پارچه ومنسوجات ، پرده ، فرش وموکت ، پوشش های کف و دیوارسلولوزی و ....


پوشش ضد حریق CF-600

پوشش های ضدحریق 600-CF از نوع پوشش های رنگی منبسط شونده و پف زا می باشد. این پوشش با ضخامت حدود 1 میلیمتر قابل اجرا است و می توان آن را به عنوان پوشش آخر اجرا نمود زیرا ظاهری صیقل و یکپارچه دارد. پوشش 600-CF در برابر آتش حدود 15 دقیقه مقاومت ایجاد می کند.

این مواد هنگامیکه در معرض حرارت قرار می گیرند به علت وقوع یک سری واکنش های شیمیایی، گازهای خنک کننده ای آزاد نموده و با حرارت مقابله می نمایند و در ضمن یک لایه عایق زغالی تولید می کنند که این ضخامت تا 20 برابر مقدار اولیه رنگ می رسد. از این پوشش ها به منظور حفاظت از سازه های فلزی و سطوح داخلی ساختمان استفاده می شود.

موارد مصرف:
600-CF را می توان بر روی سطوح کاغذ، پارچه ، چوب، چرم و دیگر مواد اعمال کرد تا هنگام آتش سوزی قابلیت مشتعل شدن نداشته باشند. همچنین زمانی که در برابر شعله قرا می گیرند، سوختن آن ها بسیار کند باشد.

#سایر_موارد_مربوط_به_عایق_و_ایزولاسیون

گفت و گو با شرکت اکسون پناه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×