menu

ثبت آگهی رایگان

پوشش بام و نما

شهر : تبریز

قیمت : 1 ريال

سیستم نمای vmzinc با برند king Metal یکی از محبوب ترین سیستم های پوشش بام و نمای ساختمان است که از لحاظ عملکردی بسیار مقاوم و با دوام است. طراحی خوب آن جلوه خاصی به ساختمان داده و به زیبایی آن کمک می کند و در زمان فروش نیز بر ارزش آن می افزاید.
این سیستم به سبکی گفته می شود که در آن پانل ها بصورت عمودی و افقی در طول گسترش پیدا کرده و اتصال Seam آن ها را به هم وصل میکند. نصب این سیستم با شیوه سنتی متفاوت بوده و پوششی خوب و مستحکم را بوجود می آورد که تحت تغییرات دمایی نیز اجازه انبساط و انقباض را به آن خواهد داد.
سقف های king Metal که با کیفیت خوب اجرا شوند بسیار مقاوم و با دوام خواهند بود. همچنین فارغ از مزایای تکنیکی آن، این نوع سیستم به خاطر زیبایی منحصر به فرد آن بسیار محبوب بوده و جذاب به چشم می آید. ورقی که در این سیستم می تواند مورد استفاده قرار گیرد طیف وسیعی از رنگ ها و متریال ها را در بر می گیرد بنابراین می توان اطمینان داشت که با هر بودجه و سلیقه ای متناسب خواهد بود. به همین ترتیب، این روش را می توان در بسیاری از سبک ها و کاربری ها مشاهده کرد و بازده اقتصادی آن در دراز مدت صرفه اقتصادی آن را نیز تضمین می کند و هزینه های نگهداری نخواهد داشت.فلزی بودن مزیت دیگری برای این نوع سیستم ها می باشد که در تابستان می تواند با غروب آفتاب سریعتر خنک شده و در زمستان بخاطر ترکیب آن با عایق حرارتی از خروج انرژی به خارج از ساختمان جلوگیری می کند.
این سیستم سال ها است که مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از دو قرن است که به عنوان یکی از سیستم های محبوب برای پوشش بام و نما بکار برده می شود و استایل خاص آن در طول عمر با تمام سلیقه ها متناسب بوده و با تغییر نور جلوه بصری و بافت خاص آن بیشتر خود را نشان می دهد.
این سیستم می تواند برای طیف گسترده ای از طرح ها و زاویه ها و انحنا ها مورد استفاده قرار گیرد و کابردهای فراوانی را پوشش دهد تا محدودیتی در استفاده از آن حتی در سقف های بشکه ای و مخروطی نیز نباشد. نوسانات و تنش های دمایی نیز بخاطر اتصال پنهان و سیستم کلیپس شدن شناور آن به راحتی حل شده و ظاهر و زیبایی آن حفظ خواهد شد.

#انواع_سقف

گفت و گو با الماس پوشش

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #انواع_سقف
×