menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت-استخر-کاشان

ساخت استخر کاشان

شهر : تهران

قیمت : 14,000,000 ريال


گـروه نقیب اسـتخر
NAQIBESTAKHR GROUP
گروه مهندسین نقیب استخر
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
جکوزی : معمولی ، تلفیقی ، درمانی
مجموعه پارک آبی ، رودخانه مصنوعی ، استخر موج ، اتاق باران
مجتمع آبدرمانی (هیدروتراپی ) ، مجموعه اسپا و ماساژ ، حمام سنتی ایرانی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
آبنما ، برکـه ، دریاچه مصنوعی
در ایران و کشورهای همجوار

ساخت استخر و جکوزی، چند سالی است در خانه های لوکس با تعداد واحدهای بالا باب شده است. اگرچه که این تجهیزات برای هر کدام از واحدها به صورت ماهانه هزینه دارد اما این هزینه معمولا برای ساکنان مجتمع های مسکونی و برج ها به صرفه است زیرا می توانند زمان معینی را به شکل کاملاً خصوصی و خانوادگی از استخر و جکوزی استفاده کنند. بررسی استخر و جکوزی به شما این امکان را می دهد که زمان خرید یا اجاره خانه از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید و اوقات خوشی را در آن بگذرانید، البته برای این کار نیاز دارید یک کارشناس مورد اطمینان از دوستان یا آشنایان همراهتان باشد.

به کارشناس نیاز دارید
زمانی که پای استخر و جکوزی به میان می آید، باید حتما به وضعیت موتورخانه نیز توجه کنید. از آن جائیکه لوله های آبرسانی به استخر و جکوزی اغلب «توکار» هستند، به راحتی نمی توانید فرسودگی، کهنگی و ترکیدگی آن را، به ویژه در فضای نمور استخر، تشخیص دهید. برای این که با خیال راحت استخر را تحویل بگیرید نیاز به یک تأسیساتی خبره دارید که از ریز و بم موتورخانه و نوع لوله کشی استخر به خوبی باخبر باشد.

بهداشت و ضد عفونی
استخر باید مجهز به شیر صافی توری دار باشد. این توری کوچک اجازه نمی دهد املاح، آشغال های ریز و مو وارد آب شوند و آن را کثیف کنند. حتما شیرهای صافی را بررسی کنید که دارای توری سالم و محکم باشند.مورد بهداشتی دیگری که باید به آن توجه کنید، نحوه ضدعفونی کردن استخر است. زمانی که افراد مشغول شنا هستند آلودگی، عرق، چرک و… وارد آب می شوند و نمی توان از آن اجتناب کرد. این شکل از آلودگی ها با چشم قابل دیدن نیستند. اگر این آلودگی ها به شکل درست و اصولی ضدعفونی نشوند، کمترین خطری که ممکن است ایجاد کند، ابتلا شدن به بیماری های پوستی است. مواد ضدعفونی کننده همانند کلر، زاج، کات کبود و سیستم تصفیه آب از مهم ترین مواردی هستند که برای ضدعفونی کردن استخر به کار برده می شوند.

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387 توسط مهندس سید محسن نقیبیان تاسیس گردید و هم اکنون در زمینه مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های استخر شنا : خصوصی و عمومی آبنما ، برکه ، دریاچه مصنوعی
مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، مجموعه اسپا و ماساژ
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد

#انواع_آهن

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #انواع_آهن
×