menu

ثبت آگهی رایگان

کوپلیمر

پودر کوپلیمر ایرانی

شهر : تهران

نام محصول : کوپلیمر
عنوان انگلیسی : Copolymer
تولیدکننده : ایران
فرم شیمیایی : جامد
واحد اندازه گیری : کیلوگرم
نوع بسته بندی : کیسه

کوپلیمر یا بسپار ناهمگن به انگلیسی Copolymer ، پلیمری مشتق شده از بیش از یک نوع مونومر است. از ویژگی های متمایز کننده کوپلیمرها می توان به خواص ضربه ای بهتر، شفافیت بیشتر، خواص مه کمتر، کاهش نقطه ذوب و افزایش انعطاف پذیری و … اشاره داشت.

کوپلیمرها کاربردهای فراوانی دارند که از جمله آن ها می توان به اکستروژن لوله ، قالب گیری و فیلم های دمشی ، شکل دهی حرارتی ، قالب گیری تزریق برای لوازم خانگی و … اشاره داشت.

کوپلیمر چیست ؟
پلیمرها با توجه به مونومر موجود در واکنش به دودسته هموپلیمر و کوپلیمر تقسیم می شوند. وقتی پلیمری تنها از اتصال مونومرهایی ( یا مولکول های کوچک ) از یک نوع به یکدیگر ساخته شود یک هموپلیمر نام دارد. اما وقتی دو نوع مونومر متفاوت در یک زنجیر یکسان پلیمر قرار می گیرند پلیمر یک کوپلیمر نامیده می شود.

کوپلیمرهای به دست آمده از کوپلیمری شدن دو نوع مونومر مختلف را بیوپلیمر می نامند ، و آن هایی که از سه و یا چهار مونومر تشکیل می شوند را ، به ترتیب تریپلیمر و کواترپلیمر می نامند. برتری کوپلیمر ها نسبت به هموپلیمر ها این است که در آن ها می توان مونومرهایی با ویژگی های مطلوب را در واکنش کوپلیمریزاسیون شرکت داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول " کوپلیمر " به وب سایت پیلار تجارت مراجعه فرمایید .

به دلیل نوسانات بازار ارز لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید .

نحوه خرید و ارسال

#رنگ_و_رزین

گفت و گو با پیلار تجارت

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×