menu

ثبت آگهی رایگان

سرب-مایع

سرب مایع

نام محصول : سرب

عنوان انگلیسی : Lead Octoate

تولیدکننده : ایران

فرم شیمیایی : مایع

واحد اندازه گیری : کیلوگرم

نوع بسته بندی : بشکه

جهت دانلود فایل آنالیز سرب به وب سایت پیلار تجارت مراجعه فرمایید .

سرب مایعی شفاف و کمی مایل به زرد است. زمانی که خشک شدن در دماهای پایین ( دماهای زیر 10 درجه سانتی گراد ) نیاز است ، پر کاربردترین خشک کن می باشد. همچنین خشک کن کمکی و عمقی می باشد که باعث انعطاف پذیری می شود.

سرب در هوای آلوده به سولفور ، سولفید سرب سیاه رنگ تولید می کند که باعث تیرگی و کاهش براقیت فیلم حاصل می شود. همچنین وجود آن موجب سمی شدن خشک کن می شود و بهترین جایگزین برای آن ، مخلوط خشک کن های زیر کونیم و کلسیم می باشد.در صنایع رنگ و رزین، جوهر سازی و ریخته گری بسیار کاربرد دارد با این توضیح که در رنگ های آلومینیومی به دلیل ورقه ای شدن و در رنگ های مقاوم در برابر دود و بخار بهتر است استفاده نشود.

سرب چیست ؟
سرب یکی از عناصر جدول تناوبی می باشد، سرب جز فلزات بوده و عدد اتمی آن 82 می باشد و نماد علمی آن Pb می باشد که مخفف نام لاتین آن یعنی Plumbum می باشد. این عنصر از عناصر فراوان در پوسته زمین بوده اما فراوانی آن از مس و روی کمتر بوده و سی و یکمین عنصر فراوان در پوسته زمین است. این ماده به رنگ سفید مایل به آبی نقره ای بوده که وقتی در معرض هوا قرار گیرد به رنگ خاکستری تغییر رنگ می دهد. این تغییر رنگ به علت به وجود آمدن یک لایه اکسید شده سرب به خاطر برخورد با هوای مرطوب محیط است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول " سرب مایع " به وب سایت پیلار تجارت مراجعه فرمایید .

به دلیل نوسانات بازار ارز لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید .



#رنگ_و_رزین

گفت و گو با پیلار تجارت

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×