menu

ثبت آگهی رایگان

متیل-ایزوبوتیل-کتون-(MIBK)

متیل ایزوبوتیل کتون (MIBK)

شهر : تهران

نام محصول : متیل ایزوبوتیل کتون (MIBK)
عنوان انگلیسی : (Methyl isobutyl ketone (MIBK
تولیدکننده : چین
فرم شیمیایی : مایع
واحد اندازه گیری : کیلوگرم
نوع بسته بندی : بشکه

جهت دانلود فایل آنالیز متیل ایزو بوتیل کتون (MIBK) به وب سایت پیلار تجارت مراجعه فرمایید .

متیل ایزوبوتیل کتون (MIBK) مایع بی رنگی با بوی بسیار دلپذیر با ماهیت شیمیایی پایدار و دامنه جوش متوسط می باشد که به عنوان یک حلال فعال با خصوصیات عالی حل کنندگی در صنایع مختلف از جمله حلال نیترو سلولز، بازیافت اورانیوم ، لاک الکل ، صنایع داروسازی و فلز کاربرد دارد.

متیل ایزوبوتیل کتون (MIBK) چیست ؟

متیل ایزوبوتیل کتون (MIBK) با واکنش دادن استون و هیدروژن با استفاده از یک کاتالیزور بدست می آید. این ماده همچنین با نام های 4- متیل-2-پنتانون ، هگزون و ایزوپروپیل آستون نیز شناخته می شود.

این ماده به دلیل سازگاری با انواع اجزای آلی و توانایی انحلال آن ها به تنهایی و بدون نیاز به الکل یک حلال “واقعی” یا فعال است که تحمل زیادی نسبت به سایر رقیق کننده های هیدروکربن و میزان تبخیر متوسط دارد.

بنابراین می تواند به ساده سازی فرمولاسیون سیستم کمک کند. همچنین این قابلیت را دارد که با مخلوط های هیدروکربنی کم هزینه در مخلوط های حلال ترکیب شود. این ماده قادر است استرهای سلولز ، پلیمرهای وینیل و کوپلیمرها و اکثر رزین های طبیعی و مصنوعی را حل کند. متیل ایزوبوتیل کتون با وجود این که جزء لیست ده تا از محبوب ترین حلال است که در صنعت مورد استفاده می باشند اما برخلاف سایر حلال های معمول کتون، استون ، دارای حلالیت بسیار کم در آب است و برای استخراج مایع – مایع مفید می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول " متیل ایزوبوتیل کتون (MIBK) " به وب سایت پیلار تجارت مراجعه فرمایید .

به دلیل نوسانات بازار ارز لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید .

نحوه خرید و ارسال

#رنگ_و_رزین

گفت و گو با پیلار تجارت

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×