menu

ثبت آگهی رایگان

تجهیزات-استخر-عسلک

تجهیزات استخر عسلک

شهر : تهران

قیمت : 14,000,000 ريال

NAQIBSAZEH GROUP

گروه تولیدی بازرگانی نقیب سازه
تولید ، واردات
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش
تجهیزات و لوازم کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
جکوزی : معمولی ، تلفیقی ، درمانی
مجموعه پارک آبی ، رودخانه مصنوعی ، استخر موج ، تونل باران
مجتمع آبدرمانی (هیدروتراپی ) ، مجموعه اسپا و ماساژ ، حمام سنتی ایرانی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
آبنما ، برکـه ، دریاچه مصنوعی
در ایران

روشهای گندزدایی استخر کدام اند؟
زمانی که هر دو سیستم UV و ازن به طور همزمان وجود داشته باشند،در مورد انتخاب این روشهای گندزدایی استخر سردرگمی وجود خواهد داشت. حتی گیج کننده تر از این، جدیدترین نوآوری – فرایند اکسیداسیون پیشرفته (AOP) می باشد.روش AOP بیشتر از 30 سال است که در تصفیه فاضلاب وجود دارد، اما به تازگی به یک گزینه مقرون به صرفه برای گندزدایی استخرهای خصوصی تبدیل شده است. برای اینکه به طور کامل AOP را درک کنید، ابتدا باید با ماهیت ازن و UV و همچنین عملکرد آنها آشنا شوید.
ازن چیست؟
ازن یک گاز است که می تواند با عبور اکسیژن از میدان انرژی نوری (UV OZONE) یا میدان انرژی الکتریکی (CD OZONE) در داخل یک محفظه ایجاد شود.ازن ژنراتور از نور یا انرژی الکتریکی و همچنین اکسیژن هوای اطراف استفاده می کند. مولکول های اکسیژن (O2) با دریافت این نوع از انرژی، به دو اتم واحد (O1) تقسیم می شوند.سپس اتم های O1 با دیگر مولکول های اکسیژن (O2) ترکیب می شوند و O3 را تولید می کنند.تنها تفاوت بین تولید ازن با انرژی نور و و انرژی الکتریکی در مقدار آن است.تولید ازن به وسیله انرژی الکتریکی، باعث ایجاد ازن خروجی بیشتری می گردد.
ازن وقتی در آب حل می شود، پاتوژن ها و میکروارگانیسم ها را از بین می برد، مواد آلی و معدنی، و همچنین کلرامین ها را طی فرآیند اکسیداسیون نابود می کند.واکنش اکسیداسیون زمانی اتفاق می افتد که یک مولکول ازن با یک ماده اکسا مانند جلبک، باکتری، اوره، هاگ های کپک و پروتوژن برخورد می کند و باعث می شود سومین اتم اکسیژن که پیوند ضعیفی دارد، جدا شود.در طول این واکنش، مولکول های ارگانیک از بین می روند. و فلزات حل شده نامحلول می شوند..فرآورده باقیمانده، O2 می باشد که به طور کلی میزان مصرف کلر را 50 تا 75 درصد کاهش می دهد.
ازن اکسید کننده بسیار قوی تری نسبت به کلر می باشد، و می تواند cryptosporidium parvum که در برابر کلر مقاوم می باشد را از بین ببرد.ازن یک اکسیدکننده ضدمیکروبی است که خاصیت ضدعفونی کردن و گندزدایی دارد که در از بین بردن بیوفیلم ها بسیار موثر است.ازن همچنین یک میکرو منعقد کننده موثر می باشد که آلاینده های آلی و معدنی را در طول فرآیند اکسیداسیون روی هم انباشته کرده و بنابراین باعث می شود که راحت تر توسط فیلتر گرفته شوند.

تجهزات ما شامل : پمپ تصفیه استخر ، پمپ گرمایش استخر ، فیلتر شنی استخر ، فیلتر کارتریجی استخر ، فیلتر دیاتومه استخر ، مبدل حرارتی استیل استخر ، آبنما کرتین استیل ، آبنما پرده ای استیل توکار ، نردبان استخر ، گریل استخر ، کفشور استخر ، چراغ روکار استخر ، چراغ توکار استخر ، روکش استخر ، سیلیس کریستالی ، کلرزن خطی استخر ، ازن ساز استخری ، کلرزن شناور استخر ، دستگاه آنتی باکتریال استخری ، دستگاه UV استخری ، جارو استخر ، پمپ تصفیه جکوزی ، پمپ گرمایش جکوزی ، فیلتر شنی جکوزی ، فیلتر کارتریجی جکوزی ، فیلتر دیاتومه جکوزی ، مبدل حرارتی استیل جکوزی ، جت پمپ جکوزی ، گریل جکوزی ، کفشور استخر ، پایه جت استیل ، پایه جت برنجی ، پایه جت پلاستیک ، سرجت پلاستیکی ، سیلیس کریستالی ، کلرزن خطی جکوزی ، کلرزن شناور جکوزی ، دستگاه آنتی باکتریال جکوزی ، دستگاه UV جکوزی ، بخارساز برقی سونا بخار ، هیتر برقی سونا خشک ، تجهیزات کامل هیدوتراپی آبدرمانی ، دوچرخه آبی ، تردمیل آبی ، تجهیزات کامل پارک آبی ، سرسره آبی ، موج ساز استخری و ................

گروه بازرگانی نقیب سازه : فعالیت خود را از سال 1387 در زمینه :
واردات ، تولید ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران آغاز و هم اکنون
با گروه بازاریاب و فروش مجرب و اکیپ های نصب و خدمات پس از فروش
آموزش دیده در زمینه های فوق مشغول به فعالیت میباشد

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×