menu

ثبت آگهی رایگان

مدل های ساده درب های فلزی

شهر : تهران

در دنیای امروز و زندگی های پر زرق و برق و پرهزینه ی امروزی ، صرفه جویی و هزینه های بهینه یکی از موارد مهم و غیر قابل چشم پوشی در اقصاد جامعه میباشد. به همین منظور صنایع فلزی پایون چند نمونه از طرح ها و مدل هایی را که از قیمتی مناسبتر به نسبت بقیه ی مدل ها برخوردار بوده و از طراحی زیبا و محبوبی برخوردار میباشند را برای استفاده در ورودی انواع ساختمان و حیاط ، ورودی باغ و ویلا ، درب لابی و پارکینگ ، حفاظ بالکن و پنجره و ... تولید میکند و عرضه میکند. این گروه از محصولات تولیدی درب فلزی پایون که با نام گروه اکونومی شناخته میشوند شامل مدل های تاک ، نیلوفر ، رزا و شمس را شامل میشود.
ساخت و پیاده سازی مدل ها ی گروه اکونومی روی آلیاژ فولادی با استفاده از برش لیزری در ابعاد و تعداد مورد نیازتان و با اندازه های تک ، یک و نیم و دو لنگه به صورت راست و یا چپ بازشو و یا ریلی (کشویی) به عنوان درب حیاط ، درب ساختمان ، ورودی باغ و ویلا ، درب پارکینگ و لابی و یا حتی به شکل پارتیشن و حفاظ پنجره و بالکن و ... یکی از ده ها خدماتی است که مجموعه ی پایون برای شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.
ورق استفاده شده در این مدل ها به صورت پیش فرض ، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3mm و 4mm می باشد که میتواند به درخواست شما با قطر مورد درخواست مشتری انجام شود. رنگ مورد استفاده در این محصولات رنگ کوره ای یا همان الکترو استاتیک میباشد که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی میگردد و در کنار آن به خواست شما عزیزان میتوان از رنگ پتینه نیز برای زیباتر شدن طرح استفاده کرد.
ارائه شیشه رفلکس سکوریت و یا سند بلاست شده به درخواست مشتری در پک محصولات درب های فلزی پایون ، در کنار قفل برقی و یا مکانیکی (این نیز به انتخاب مشتری خواهد بود) و دستگیره و تمام یراق آلات و ملزومات نصب ، ارسال کارشناس جهت اندازه گیری و برای نصب ، وجود بیش از 60 نماینده گی فعال در سراسر کشور ، ارسال سریع از
طریق باربری به هر نقطه از ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و .... همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد.

#درب_و_پنجره_آهنی

گفت و گو با آذر فلز پایون

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×