menu

ثبت آگهی رایگان

درب های فلزی ریلی یا کشویی

شهر : تهران

در میان انواع مدل های درب فلزی که برای ورودی ساختمان ها به کار میرود، درب های ریلی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. این نوع درب ها که بیشتر با عناوینی مثل درب ریلی و یا درب کشویی شناخته شده هستند، عمدتا جهت استفاده در ورودی پارکینگ و مکان هایی که فضای کمتر یجهت باز شو درب دارند تعبه می شوند.
از مزایای درب های ریلی میتوان به نیاز کمتر به فضای باز شدن درب ، عمر مفید طولانی تر به سبب باز و بسته نشدن لولا ها، امنیت بالا به دلیل اینکه این نوع درب ها امکان بازشد با هل دادن و یا فشار زیاد را نداشته و در مقایب فشار به داخل یا خارج درب بسیار مقاوم میباشند. همچنین درب های کشویی را میتوان به راحتی تغییر کاربری داد و یا در سطح لنگه درب نفررو دیگری تعبیه کرد تا ورود و خروج افراد ، به راحتی و سادگی امکان پذیر باشد.
این نوع درب ها به سبب استفاده از پوشش رنگ کوره ای ، خاصیت ضد زنگ و ضد خورده گی دارند که باعث طولانی تر شدن عمر مفید آنها میگردد. ریل هایی که لنگه های درب روی آنها قرار میگیرند ، از وروقه فولادی مقاوم ساخته میشوند که همین امر باعث میشود تا به راحتی وزن لنگه را تحمل کرده و از دوام و استحکام بیشتری برخوردار باشند.
نصب درب های فلزی بسیار اسان و سریع بوده و به مانند انواع دیگر درب های فلزی پایون ، قابلیت نصب جک را دارا میباشند و به راحتی میتوانند توسط ریموت و از راه دور کنترل و باز و بسته شوند.

لطفا جهت مشاوره و همانگی برای نصب درب های ریلی با شماره ی 02174013 تماس بگیرید
درب فلزی پایون

#درب_و_پنجره_آهنی

گفت و گو با آذر فلز پایون

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×