menu

ثبت آگهی رایگان

درب ورودی اصلی و درب لابی

مدل درب ورودی اصلی طرح تاک داری طرحی کم نظیر برگرفته از شاخ و برگ درخت مو یا تاک است که به وسیله برش لیزری روی فولاد یکپارچه پایه ریزی شده. این مدل از درب فلزی ساختمان که محبوبیت فراوانی نیز در بین مشتریان پایون دارد به گونه ای طراحی شده تا بتواند در زمان استفاده به عنوان درب اصلی و یا حتی درب پارکینگ و لابی ، با ترکیب شیشه نشکن (سکوریت) موجود در پک آماده تحویل این محصول ، نور طبیعی محیط تا حد امکان تامین کند و از مصرف بیش از حد انرژی بکاهد. همچنین استفاده از رنگ کوره ای در ساخت این محصول باعث مقاومت آن در برابر رطوبت شده و در ترکیب با رنگ مکمل پتینه میتواند زیبایی دوچندان به نمای ساختمان ببخشد.
ورق استفاده شده در این طرح، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3mm و 4mm می باشد. استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) در ساختار درب های فلزی پایون، باعث شده زیبایی و مقاومت و ایمنی این محصولات چندین برابر شده و نیز تولید صفر تا صد انها در یک مجموعه، دلیل قیمت مناسب این محصولات گشته که به همین رو و با توجه به دارا بودن تمامی خصوصیات مثبت و مناسب جهت انتخاب یک درب ورودی، این محصول را به یک گزینه ی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده است.
پک کامل آماده تحویل به همراه دستگیره، قفل و سایر یراق آلات مورد نیاز، استفاده از رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی گشته، وجود بیش از 60 نماینده گی فعال در سراسر کشور، امکان تولید محصولات در سایز و ابعاد سفارشی ، قفل، دستگیره و ... ، ارسال سریع از طریق باربری به هر نقطه از ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و .... همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد.

#درب_و_پنجره_آهنی

گفت و گو با آذر فلز پایون

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×