menu

ثبت آگهی رایگان

درب فلزی ساده و جذاب با طراحی هندسی و متقارن

شهر : تهران

اشکال هندسی همیشه جایگاهی ویژه در معماری نوین داشته و دارند؛ اشکال متقارن و زاویه داری که در عین سادگی، گویای مفاهیمی عمیق و جذابیتی فراوان هستند. بهره گیری از این نوع طراحی در درب فلزی که جهت استفاده برای ورودی ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی و یا حتی درب پارکینگ ها میتوانند به کارگیری شوند، نه تنها باعث زیبایی دوچندان محصول گشته در عین حال دارای مزایای فراوانی از جمله تامین نور طبیعی ساختمان که خود باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی میشود و نیز زیباسازی نمای ساختمان ها، استحکام بیشتر به جهت برش لیزری طرح بر روی ورق فولادی یک پارچه و .. می باشد.
ورق استفاده شده در این طرح، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3mm و 4mm می باشد. استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) در ساختار درب های فلزی پایون، باعث شده زیبایی و مقاومت و ایمنی این محصولات چندین برابر شده و نیز تولید صفر تا صد انها در یک مجموعه، دلیل قیمت مناسب این محصولات گشته که به همین رو و با توجه به دارا بودن تمامی خصوصیات مثبت و مناسب جهت انتخاب یک درب ورودی، این محصول را به یک گزینه ی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده است.
پک کامل آماده تحویل به همراه دستگیره، قفل و سایر یراق آلات مورد نیاز، استفاده از رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی گشته، وجود بیش از 60 نماینده گی فعال در سراسر کشور، امکان تولید محصولات در سایز و ابعاد سفارشی ، ارسال سریع از طریق باربری به هر نقطه از ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و .... همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد.

#درب_و_پنجره_آهنی

گفت و گو با آذر فلز پایون

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×