menu

ثبت آگهی رایگان

اینه دکوراتیو

شهر : اصفهان

قیمت : 6,500,000 ريال

تولید وفروش انواع آینه های دکوراتیو بسیار زیبادرجه یک صادراتی وآیینه های خارجی در شکل های مختلف شکسته ومنحنی **در رنگهای سفید،دودی،برنز،مسی،طلایی،شرابی،و...تحویل درکمترین زمان ممکن ***وارسال به اقسام نقاط کشور***
*آینه های پخدار دکوراتیو امروزه به دلیل کوچک شدن فضاها و زندگی در سوییت ها و آپارتمان های کوچک به کارگیری ترفندهای دکوراسیون و راهکارهای ساده اما هوشمندانه می تواند تاثیرات معجزه آسایی بر فضا داشته باشد.
استفاده از آینه و *آینه های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان داده و در عین حال ایده دکوری بسیار مناسبی برای منازل محسوب می شود.
امروزه شکل آینه ها نسبت به گذشته تغییر کرده و *آینه های دکوراتیو با ظاهری متفاوت دکوراسیونی مدرن تر را برای منازل ایجاد کرده است. و زیبایی و کارآیی را به صورت تلفیقی و همزمان در منزل ایجاد می کند.

آینه ها عمق و بعد و نور را به فضا می افزایند و همانند پنجره دکوراتیوی هستند که می توانید آن را جا به جا کنید و در مکان مورد علاقه خود نصب کنید. هم چنین آینه ها منعکس کننده رنگ ها و طرح ها و اشیا هستند که به همین سبب فضا را بزرگتر جلوه گر می سازند.

فروش شیشه های رنگی بین کابینت (لاکوبل) با تنوع رنگ و ضمانت فروش و اجراء انواع شیشه سکوریت، خم، لمینت ،بابیش از 70سال تجربه

#سایر_موارد_مربوط_به_مصالح_پایه

گفت و گو با شیشه وآینه برادران مرادخانی

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×