menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت-استخر-در-گلستان

ساخت استخر در گلستان

شهر : تهران

قیمت : 14,000,000 ريال

ENG POOL GROUP

MOHANDES ESTAKHR GROUP

گروه مهندس استخر
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
آبنما ، جکوزی ، مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

نورپردازی داخلی استخر
نورپردازی : یکی از جذابیت هایی که می تواند فضای استخر شما را جذاب تر و پر طرفدارتر کند نورپردازی می باشد. نورپردازی سقف استخردر وهله اول باعث کارایی آن در شب می شود. برای بسیاری از ما شنا در شب یک تجربه ی فوق العاده ای است که با یک نورپردازی مناسب می توانیم به آن دست پیدا کنیم. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با نورپردازی داخلی استخر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

نورپردازی استخر روباز
استخر، چه رو باز باشد و چه سرپوشیده، می تواند برای خلق افه ای سحر آمیز نوپردازی شود. مانند حمام، منابع نور مورد استفاده با توجه به منطقه ای در اطراف استخر که مورد استفاده قرار می گیرند، درجه بندی ضد رطوبت دارند، و در عین حال انتخاب لوازم مناسب به نوع ماده ی تصفیه ی آب استفاده شده در استخر نیز بستگی دارد.

نورپردازی داخلی استخر
در نورپردازی داخلی استخر کاشی کاری به کار رفته درون استخر می تواند اثر قابل توجهی بر افه ی حاصل از نور داشته باشد. توده نور انعکاسی حاصل از رنگ های تیره نرم، مانند آبی تیره، سبز و یا آبی مایل به خاکستری با چشم انداز فضا در طول روز طبیعی تر ادغام می شود.

نورپردازی داخلی استخر روباز
به گفته ی آورده های روشنایی تیسرا در نورپردازی استخر اگر کاشی های مورد استفاده کم رنگ باشند، آب به رنگ آبی زنگاری به نظر خواهد رسید. در یک استخر تاریک می توان با چسباندن تکه های فیبراپتیک درالگویی رندوم و در کف استخر به عنوان منابع نقطه ای نور، افه ای هیجان انگیز خلق کرد. این منابع در طول روز نامرئی اند، اما شب هنگام افه ی حاصل چنان است که گویی مشتی ستاره را به درون استخر پاشیده باشند.

نورپردازی نقطه ای استخر
در نورپردازی داخلی استخر برای نور عمومی چندین منبع نور کوچکتر به انواع سنتی و بزرگی که شبیه "چراغ جلوی اتومبیل" هستند ارجحیت دارند.

نورپردازی آرامش بخش استخر
آورده های روشنایی تیسرا می گوید گاه یک استخر سرپوشیده در ادامه اتاق های خانوادگی یا فضاهای استراحت و تمدد اعصاب است، بنابراین، تاثیر بصری آن می تواند حتی زمانی که مورد استفاده نیست، مهم و قابل توجه باشد.

نورپردازی داخلی استخر
دقت کنید که منابع مورد استفاده در استخر درخشش زائد تولید نکنند و نورپردازی داخلی استخر را به عنوان یک نقطه ی تمرکز در یک انتهای استخر به حساب آورید. اگر بیننده از ضلع طویل تر استخر با آن مواجه می شود و ضلع روبروی آن دیواری باشد که یکپارچه تا درون آب امتداد یافته، فقط از یک سمت و رو به دیوار نورپردازی کنید.

نورپردازی دو طرفه استخر
همچنین گروه بازرگانی نقیب سازه می گوید اگر نمای استخر از یک انتهای استخر باشد ، نورپردازی از دو طرف موثر خواهد بود.

با ما تماس بگیرید
تلفکس : 02143850311 - 02128421355
خط ویژه : 02176704066

وبسایت

Engpool.ir
mohandesestakhr.ir tehranpool.ir
engineerpool.ir NAQIBPOOL.IR
NAQIBSAZEH.IR poolirangroup.ir
ایمیل ENGPOOL.IR@GMAIL.COM
همراه : 09121978874 - 09163661255 - 09103135088
09144503208 - 09188810224 - 09177444313 - 09155447714
مدیر گروه مهندس استخر : مهندس سید محسن نقیبیان
گروه مهندس استخر تحت نظارت و زیر مجموعه گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد
***************************************
خدمات ما : ساخت استخر ، ساخت آبدرمانی ، ساخت استخر و اسپا ، ساخت اسپا ، ساخت حمام سنتی ، ساخت سونا نمک ، ساخت سونا خشک ، ساخت سونا بخار ، ساخت پارک آبی ، بازسازی استخر ، تعمیر استخر ، تعمیرات استخر ، ساخت جکوزی ، ساخت استخر و جکوزی ، تعمیرات سونا ، تعمیرات استخر ، تعمیرات استخر و جکوزی ، تعمیر و بازسازی استخر ، تعمیرات و بازسازی استخر ، مشاور ساخت استخر ، آببندی استخر ، آببندی جکوزی ، کاشیکاری استخر ، کاشیکاری جکوزی ، کاشیکاری سونا بخار ، طراحی استخر ، طراحی سونا ، طراحی جکوزی ، اجرای تاسیسات مکانیکی استخر ، اجرای تاسیسات الکتریکی استخر ، اجرای لوله کشی استخر ، اجرای لوله کشی جکوزی ، بازسازی و نوسازی استخر ، طراح و مجری آبدرمانی ، طراح و مجری پارک آبی
**************************************************************
آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740

#انواع_آهن

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #انواع_آهن
×