menu

ثبت آگهی رایگان

عایق الاستومریک لینکران

شهر : تهران

قیمت : 150,000 ريال

عایق الاستومریک ( الاستومری )
ماده عایق کاری حرارتی پلاستیک سلولی بر پایه پلیمرهای وینیل کلراید منبسط شده بوده ساختار سلولی شامل سلولهای اساسا بسته است. از ویژگیهای برجسته عایق الاستومری (عایق الاستومریک ) مقاومت رطوبتی بالای آن می باشد. که بالتبع ساختار حفره ای عایق الاستومری میلیونها دیواره ریز که از مهاجرت مایع جلوگیری می کنند. این ویژگی نه تنها مخاطرات وابسته به رطوبت مانند کپک را به حداقل می رساند، بلکه عملکرد دمایی دراز مدت و پایدار را تضمین می نماید.
عایق الاستومریک
عایق الاستومریک (عایق الاستومری) دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ بخار بوده و انتخابی بسیار مناسب و متراکمی بر روی تاسیسات می باشد. پس از محاسبه ضخامت عایق الاستومری مورد نیاز به جهت جلوگیری از اتلاف انرژی می توانید از نوع خاصی از عایق الاستومریک استفاده نمایید.

اثرات دمای کارکرد روی محصولات عایق الاستومری
محصولات عایقی فوم سلول بسته الاستومری با پایه NBR شامل یک مخلوط پلیمری از لاستیک نیتریل بوتادین رابر (NBR) و کلراید پلی وینیل (PVC) است. عایق الاستومری، مواد پلیمری مشبک (دارای اتصالات عرضی) می باشد. دامنه دمای کار توصیه شده F290 – تا F220+ می باشد. این محصولات و فرآورده ها مستعد تغییرات فیزیکی (بویژه در کاربردهای مستمر) در زمان قرار گرفتن در معرض دماهای شدید می باشد اما این تغییرات روی عملکرد حرارتی محصول اثر نمی گذارد.

هنگامی که محصولات در معرض دماهای پائین قرار می گیرند بلافاصله سفت شده و زمانیکه دما به F40- می رسد بصورت ناگهانی سخت می شوند. این تغییر در حالت، روی عملکرد حرارتی محصول اثر نمی گذارد. این تغییرات در خواص فیزیکی در زمان افزایش دمای محیط معکوس می شود (برگشت پذیر هستند).

#عایق_حرارتی

گفت و گو با سازه پایدار الهیه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×