menu

ثبت آگهی رایگان

ساندویچ پانل

شهر : شیراز

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو لایه بیرونی پوششی و یک لایه میانی عایق(فوم) تشکیل شده است. جنس پوشش معمولا از ورقهای فلزی گالوانیـــــــزه، آلـــــــوزینک، آلومینیـــــوم و یا فویل آلومینیومی، نایلون، کاغذ کرافت و ... میباشد و همچنین هسته عایـــــق میتوانـــــد از جنس پلی یورتان، پلی استایـــــــرن،پشم سنگ،پشم شیشه و ... باشد.
مشخصات ساندویچ پانلهای پارسین

هسته ساندویچ پانل
هسته عایق ساندویچ پانل تولیدی شرکت پارسین، فوم پلی یورتان سخت با چگالیkg/m2±40با کلاس مقاومتB2 (کند سوز) وکلاس مقاومت B1 (نســـوز) در مقــــــابل آتــــــش سـوزی است.

پوشش ساندویچ پانل
با توجه به کاربرد ساندویچ پانل ها ،از مواد مختلفی برای پوشش دهی هسته ساندویچ پانل ها، استفاده می شود.

دو رو ورق
یک رو ورق و یک رو نایلون
یک رو ورق و یک رو فویل آلومینیوم مسلح
یک رو ورق و یک رو کاغذ کرافت
دو رو نایلون
دو رو کاغذ کرافت
دو رو فویل آلومینیوم
پوشش ساندویچ پانل پلی یورتانی با ورق گالوانیزه، ورق های رنگ دار و ورق آلومینیومی عموما برای پوشش های بیرونی در معرض رطوبت و خوردگی کاربرد دارد. حال آنکه پوشش ساندویچ پانل پلی یورتانی با فویل آلومینیومی، نایلون، پلی اتیلن و کاغذ برای مصارف داخلی مانند عایق کاری کف سردخانهها ( زیر لایه بتون)، کف سازه های دریایی و سایر موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع ساندویچ پانل پلی یورتان پارسین

ساندویچ پانل دیواری
ساندویچ پانل سقفی

ورق های مصرفی در ساندویچ پانل های پلی یورتان پارسین از نوع گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک است که بر اساس طراحی در ضخامت های 0.4 تا 0.7 میلی متر تولید می شود.

تمامی ورق ها در رنگ های متنوع و در پوشش بیرن با نوعی سوپر پلی استر کوره ای به ضخامت 25 میکرون پوشش داده شده و در محل اتصال ورق با فوم از داخل هم برای چسبندگی بهتر 7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای به کار رفته است. ورق هر یک از انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری دارای ساختار های نر و ماده مخصوص خود می باشد که هنگام نصب و بهره برداری سهولت و درزگیری بهتر سازه را موجب می شود.

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری پارسین عایق مناسبی درمقابل حرارت، رطوبت و صوت می باشند و با وجود خط تولید پیوسته(کانتینیوس) پارسین، محصولات در طول های مختلفی تولید می شوند (تنها محدودیتی که برای تولید ساندویچ پانلهایی با طول بلند ایجاد میشود، اجرا و همچنین مشکلات حمل ونقل آنها است).
ضخامت ساندویچ پانلهای دیواری پارسین از 2 سانتیمتر تا 15 سانتیمتر است.

موارد استفاده ساندویچ پانل های دیواری
استفاده از ساندویچ پانل های دیواری یک راه حل ایده آل برای پوشش نما
در دیواره های جدا کننده داخلی و همچنین به عنوان پوشش کف و سقف در سازه های مختلف است و به عنوان دیوار و سقف سردخانه ها و تونلهای انجمادقابل استفاده است.
انواع سردخانه و تونل های انجماد
سالن های صنعتی
سالن های ورزشی و تفریحی
ساختمان های مسکونی
خانه های پیش ساخته
و....


ساندویچ پانل سقفی
شرکت پارسین با تولید ساندویچ پانل های سقفی راه حلی مناسب برای پاسخگویی به تمام نیازهای یک پوشش سقف در تمامی پروژه های صنعتی و ساختمانی ارائه کرده است. ساندویچ پانل های سقفی با ساختار ذوزنقه ای شکل، عایق مناسب درمقابل حرارت، رطوبت و صوت است.
ضخامتهای ساندویچ پانل سقفی پارسین از 2 سانتی متر تا 10 سانتی متر است.

#ساندویچ_پنل

گفت و گو با شرکت پارسین گستر جنوب

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×