menu

ثبت آگهی رایگان

تعمیر-استخر-در-کامرانیه

تعمیر استخر در کامرانیه

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

خوردگی سیستم سرریز استخر از جنس فولاد ضد زنگ در یک استخر سرپوشیده
مقاومت فولاد آستنیتی توسط شرایط محیطی که فولاد ضد زنگ در معرض آن قرار دارد و همچنین ترکیب آلیاژ تعیین می شود. سایش خوردگی قطعات و تجهیزات از جنس فولاد ضد زنگ عمدتا ناشی از سوراخ شدن، تنش و خوردگی بین دانه ای حاصل می شود . یکی از محیط های خورنده که در کاربردهای معماری یافت می شود، استخر های سرپوشیده هستند. امروزه استخرهای شنا برای شنا کردن و همچنین فعالیت های تفریحی استفاده می شوند. استخر های تفریحی دارای درجه حرارت هوای بالاتر و سطح آب بیشتر نسبت به گذشته هستند. همچنین با افزایش منطقه نفوذ و تراوش آب، رطوبت کلی اطراف استخر افزایش می یابد.
شرایط معمولی موجود در سالن های استخر سرپوشیده به شرح زیر است:
دمای هوا معمولا حدود 4 درجه بالاتر از دمای آب استخر است.
رطوبت نسبی بین 40 تا 80 درصد است، ترجیح داده می شود زیر 60 درصد باشد؛
سرعت هوا در مجاورت استفاده کنندگان ≤ m / s 1/0 است.
مواد شیمیایی پایه کلر (از قبیل هیپوکلریت) برای تصفیه استخر آب استفاده می شود. این امر باعث افزایش غلظت کلرید، حالت اسیدی و یا عامل اکسید کننده بسیار قوی (به عنوان مثال Cl2، OCl–) می شود. علاوه بر این، کلر در فرم کلرامین (به عنوان مثال NH2Cl) در اتمسفر استخر شنا وجود دارد. از این رو، کلر ممکن است از مخزن آب به شکل گرد ذرات یا آئروسل منتقل شود. در نتیجه، یک فیلم اسیدی حاوی کلر مرطوب بر روی سطح فلزات شکل گرفته، در نتیجه الکترولیت غنی از کلرید تشکیل می شود . این رسوبات غنی از کلر همراه با رطوبت نسبی متغیر در دمای روز مانند فعالیت های شنا حتی در دمای محیط می تواند منجر به خوردگی حفره ای فولاد ضد زنگ و تجهیزات در استخرهای سرپوشیده شود. با این وجود، بدترین شرایط خوردگی در تماس مستقیم با آب استخر شنا نیست، بلکه در اتمسفر بالای استخر، بخصوص در پشت سقف های معلق یا حتی در مکان های کاملا دور از قبیل کانال های تهویه قرار دارد.
به همین دلیل ، به ویژه در مورد کاربردهای استخر در فضای باز و بسته، تنها انتخاب مناسب گرید فولاد ضد زنگ و نگهداری کافی از آن می تواند مقاومت کافی در برابر خوردگی را تضمین کند.
گروه دکتر استخر تحت نظارت و زیر مجموعه گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #استخر_سونا_جکوزی
×