menu

ثبت آگهی رایگان

روکش-استخر-NAQIBPOOL

روکش استخر NAQIBPOOL

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

NAQIBSAZEH GROUP

گروه بازرگانی نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش
تجهیزات و لوازم کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

شش مزیت پوشاندن سطح استخر و استفاده از کاور
1- کم کردن یا توقف سرعت تبخیر آب: اگر در منطقه ای زندگی می کنید که رطوبت کمی دارد، احتمالاً تابه حال متوجه تبخیر و پایین آمدن سطح آب شده اید. استفاده از پوشش برای استخر این پدیده را کاهش داده و یا متوقف می کند.
2- حفظ گرما: قطعاً تابه حال از پدر و مادر خود و یا سایر افراد دربارۀ باز گذاشتن درب درزمانی که هوا سرد است تذکر شنیده ایم. دقیقاً همین مسئله در مورد استخر نیز صدق می کند. خواه از سیستم گرمایش برای گرم کردن استخر استفاده می کنید و خواه از نور خورشید برای گرم کردن استخر استفاده می کنید، پوشش استخر باعث کاهش میزان هدر رفتن گرمای استخر می شود.
3- کاهش هزینه های تمیز کردن و نگهداری از استخر: واضح است که حفاظ باعث جلوگیری از ورود شاخ و برگ ها به استخر شده و هزینه های نگهداری از استخر را کاهش می دهد. این کار همچنین باعث افزایش عمر جاروبرقی استخر می شود.
4- کاهش استفاده از مواد شیمیایی: هرچند استفاده از مواد شیمیایی ممکن است برای سلامتی مضر باشد اما استفاده از آن ها در استخر اجتناب ناپذیر است. با استفاده از کاور می توانید مصرف کلر و دیگر مواد شیمیایی را که باعث قرمز شدن و آسیب رسیدن به چشم و پوست می شوند بین 35 تا 60 درصد کاهش دهید. دلیل این مسئله این است که استخر ایزوله شده و از تبخیر، ورود آلاینده ها و بارش به استخر جلوگیری می شود
5- افزایش امنیت استخر: بعضی از کاورها مقاومت بالایی داشته و از افتادن افراد درون استخر جلوگیری می کنند. استفاده از این نوع پوشش ها برای خانواده هایی که کودکان کم سن و سال دارند بسیار کارآمد بوده و در مقایسه با حفاظ برای دور استخر به صرفه تر است.
6- کاهش هزینه ها: این مزیت مهم ترین فایده کاور استخر است. کم شدن تبخیر به این معنی است که باید هزینه کم تری برای پر کردن استخر متقبل شوید همچنین کاور باعث کاهش مصرف مواد شیمیایی و صرف جویی در انرژی می شود.

گروه بازرگانی نقیب سازه : فعالیت خود را از سال 1387 در زمینه :
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران آغاز و هم اکنون
با گروه بازاریاب و فروش مجرب و اکیپ های نصب و خدمات پس از فروش
آموزش دیده در زمینه های فوق مشغول به فعالیت میباشد

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×