menu

ثبت آگهی رایگان

خدمات-نگهداری-استخر-و-جکوزی-در-الهیه

خدمات نگهداری استخر و جکوزی در الهیه

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

کلر، یک ماده اکسید کننده بسیار قوی است که باعث از بین رفتن عمده مواد آلاینده و میکروارگانیسم ها در آب استخر شده و بیش از هر سیستم و یا ماده شیمیایی دیگری در این خصوص اثربخشی دارد.
استفاده از کلر، سالیان زیادی است که بعنوان اصلی ترین و ساده ترین روش در ضدعفونی استخرها برای ضدعفونی و پیشگیری از رشد جلبک مد نظر قرار دارد.
اما در عین حال، بسیاری از مسئولین بهره برداری و شناگران، به این ماده شیمیایی علاقه نداشته و ترجیح می دهند تا از ان استفاده نکنند! این موضوع از قدیم الایام وجود داشته و هم اکنون و حتی در زمان آینده نیز ادامه دارد.
فناوری های جدید در این حوزه ، مخصوصاً استفاده از گاز ازن و اشعه ماوراء بنفش (UV) در ضدعفونی استخرها برای پاسخ به همین نیاز مطرح و توسعه داده شد .
استفاده از ازن و یو وی ، باعث کاهش مقدار کلر مورد استفاده و یا حتی حذف کامل آن در استخر می شود.
در سالهای اخیر ، پیشرفت های قابل توجهی در ساخت سیستم های جدید ازن و دستگاه های یو وی به وجود آمده است. کاهش حجم دستگاه ها، افزایش بازدهی و ظرفیت ضدعفونی کنندگی آنها و علی الخصوص سیستم های کنترلی این تجهیزات که توانایی اندازه گیری دائمی کیفیت آب استخر و تنظیم خودکار تزریق مواد شیمیایی را دارند، از مهمترین این موارد به شمار می آیند.
با توجه به این تغییرات ، در سالیان اخیر استفاده از دستگاه های ازن و یو وی در استخرها بسیار گسترش یافته و به این ترتیب، مصرف کلر بین 50 تا 90 درصد کاهش پیدا کرده است. با کاهش مصرف کلر، طبعاً مشکلات ناشی از آن نیز در استخرها از بین رفته و شناگران هم از این موضوع کاملاً راضی هستند.

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #استخر_سونا_جکوزی
×