menu

ثبت آگهی رایگان

دستگاه-ازن-ساز-استخری

دستگاه ازن ساز استخری

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

NAQIBSAZEH GROUP

گروه بازرگانی نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش
تجهیزات و لوازم کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

گندزدایی و ضدعفونی آب استخر به روش ازن آب :
ازن قویترین ماده ضدعفونی کننده شیمیایی در دسترس می باشد که بیش از هر ماده ضدعفونی کننده دیگری میکروب ها را در مدت زمان کوتاه از بین می برد و توانایی از بین بردن 99 درصد باکتری های زیستی را بدون هیچ تاثیر یا پیامد منفی روی سلامتی را دارد.
علاوه براین طعم و مزه را بهبود می بخشد و بو را حذف میکند و مواد آلی و غیر آلی نامطلوب که ممکن است در حال حاضر در منابع آب وجود داشته باشد را اکسید می کند .
اگر ازن را با کلر مقایسه کنیم ، ازن 99 درصد از 60000 میلی لیتر / کلی فرم ها آب آلوده را در 2.8 ثانیه با دوز 0.1 PPM از بین می برد کلر با دوز مشابه به 15000 ثانیه نیاز دارد.
ژنراتور ازن را می توان در تمام انواع استاندارد رینزر مورد استفاده قرار گیرد و دارای طراحی منحصر به فرد و مرتب و نصب آسان است. غلظت مورد استفاده ازن عبارتند از PPM 0.5-1 و حجم آب تزریقی برای انجام کار به طور متوسط 35-106 ft3/h1-3 m3/h)).
پژوهشگران و کارشناسان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به این نتیجه رسیده اند که استفاده از گاز کلر برای گندزدایی و ضدعفونی استخرها احتمال ایجاد مسمومیت شناگران و سایر مواردی که در ذیل به آن ها اشاره خواهد شد، به دنبال خواهد داشت و ضرورت دارد برای جایگزینی سیستم کلر از روش گاز ازن استفاده گردد.
بدن انسان به طور متوسط در هر ساعت نیم لیتر از آب استخر را جذب می کند و استخرهایی که در استانداردهای بالای جهانی قرار دارند، سعی در برابر کردن کیفیت آب استخر با آب آشامیدنی دارند.
ازن هم اکنون در جهان به عنوان ضدعفونی کننده پیشرو در زمینه های آب آشامیدنی، آب معدنی، هوا، استخر، محصولات کشاورزی، انبارها، سردخانه ها، کانتینرهای حمل مواد غذایی، سطوح، سالن ها، صنایع لبنی، کارخانه های مواد غذایی، خطوط تولید و بسیاری زمینه های دیگر شناخته شده است.برای کاهش بار میکروبی و تصفیه کامل آب مصرفی،دستگاه ازن جایگزین کلر جهت استریل کردن آب با قدرت اکسید کنندگی بالاتر استفاده می گردد که با استفاده از این روش می توان عوارض جانبی ناشی از آن، زمان طولانی ضد عفونی کردن و محدودیت های عملی آن را به نوعی کاهش داد.

گروه بازرگانی نقیب سازه : فعالیت خود را از سال 1387 در زمینه :
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران آغاز و هم اکنون
با گروه بازاریاب و فروش مجرب و اکیپ های نصب و خدمات پس از فروش
آموزش دیده در زمینه های فوق مشغول به فعالیت میباشد

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×