menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت-استخر-و-جکوزی-در-قم

ساخت استخر و جکوزی در قم

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

ENG POOL GROUP

MOHANDES ESTAKHR GROUP

گروه مهندس استخر
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
آبنما ، جکوزی ، مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

سیستم گردش آب در استخر
در استخرهای بزرگ برای تخلیه آب استخر معمولا از کانال های سرریز استفاده می شود یا استخر هم تراز با سطح کاسه استخر و به همراه یک کانال تخلیه پیرامونی جمع آوری آب و مخزن متعادل سازی طراحی می شود. کارایی کانال های پیرامونی هم سطح با استخر نسبت به دریچه های اسکیمر بسیار بیشتر است. استفاده از این کانال ها برای استخرهایی که بار ناشی از حضور شناگران بسیار زیاد است توصیه می شود. کانال های تخلیه معمولا متشکل از واحدهای سرامیکی لعابدار هستند.
در استخرهای کوچک لوله آب جبرانی اکثرا در جداره استخر تعبیه می شود. در حالی که در استخرهای بزرگ تر برای تامین الزامات آیین نامه های محلی لوله های ورودی آب استخر اغلب در راستای خط مرکزی کف تعبیه می شوند. البته این شیوه مشکلاتی را نیز به همراه دارد از جمله این که آب ورودی به استخر که تحت فشار است گاهی به زیر کاشی ها نفوذ کرده و به آن ها آسیب می رساند.خروجی استخرهای بزرگ نیز باید به شکل کانال های تخلیه یا کانال های تخلیه یا کانال های پیرامونی در نظر گرفته شود. کارایی این شیوه در مقایسه با روشی که برای تخلیه آب از خروجی های اسکیمر مجزا استفاده می شود بسیار بیشتر است.علاوه بر ورودی ها و خروجی های یاد شده در قسمت عمیق استخر باید خروجی هایی برای تخلیه آب استخر به منظور تمیز کردن یا تعمیر و نگهداری نیز در نظر گرفته شود.
سرریز کانال تخلیه باید حداقل شصت درصد از آب در گردش را تامین کند. چهل درصد باقیمانده نیز از طریق خطوط تخلیه کف که در قسمت عمیق استخر تعبیه می شود تامین می گردد. گاهی اوقات برای جلوگیری از مکش بسیار شدید و خطرناک آب توسط یک خط تخلیه بزرگ به جای یک تخلیه بزرگ از چند خط تخلیه کوچک تر استفاده می شود

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با مهندس استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×