menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت-استخر-در-اراک

ساخت استخر در اراک

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

ENG POOL GROUP

گروه مهندس استخر
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
آبنما ، جکوزی ، مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

تصفیه آب استخر
پمپ سرعت متغیر : این تکنولوژی که چندین سال از تولید آن می گذرد، مبتنی بر یک موتور چندسرعته است که باعث می شود پمپ در سرعت های بالا و پایین، با توان‏های عملیاتی متغیر کار کند. در حالت اول ، ذرات ریز به طور موثرتری جداسازی می شوند و در حالت دوم، شستشوی معکوس فیلتر، کار آمد تر است. هر دو روش، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند و به کاهش هزینه های قبض کمک خواهند کرد.
ابزاری برای استفاده منطقی تر از مواد شیمیایی: کنترل کیفیت آب در تمامی استخرها ضروری می باشد و باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد . چاره این امر ، استفاده از یک کنترل کننده pH قابل تنظیم و مجهز به یک واسط کاربری است که استفاده از دستگاه را برای فرد بهره‎بردار، آسان می کند. قرص های کلرِپیچیده ‏شده در پلاستیک های قابل انحلال در آب: این قرص ها، جهت تهیه یک محلول مناسب برای تصفیه آب استخر مورد استفاده قرار می گیرند و موجب جلوگیری از تماس دست با مواد شیمیایی می شوند. نتیجه ی استفاده از این قرص ها این است که به ازای هر سطل 5 کیلوگرمی، تا 50 گرم، پلاستیک کمتری به هدر می رود.
تصفیه آب با استفاده از اُزُن و پرتوی فرابنفش: استفاده از این روش مقدار مصرف مواد شیمیایی را تا 80% کاهش می دهد و حتی می تواند در برخی موارد موجب عدم نیاز به استفاده از مواد شیمیایی شود. از آنجا که در این سیستم شستشوی معکوس کمتری انجام می شود و در صورت لزوم این کار در بازه های زمانی کوتاهتری انجام می شود استفاده از آن موجب صرفه جویی در مصرف آب نیز می شود.

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با مهندس استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×