menu

ثبت آگهی رایگان

ازن-ساز-استخر

ازن ساز استخر

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

NAQIBSAZEH GROUP

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
آبنما ، جکوزی ، مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات و لوازم کامل پروژه های : پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

تصفیه آب استخرها با استفاده از ازن با مزایایی فراوان بدون مواد مصرفی و باقیمانده شیمیایی
به دلیل نگرانی مردم در مورد کلر و ترکیبات جانبی سرطانزای حاصل از واکنش های آن ، امروزه تعداد بیشماری از استخرهای خصوصی، عمومی، پارک های آبی و استخرهای هتل ها و آب نماها از تکنولوژی ازن استفاده می کنند که به علت مزایای فراوان و توانایی بسیار بالای این روش، استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است.
ازن قوی ترین اکسید کننده تجاری در دنیا شناخته شده و تمام میکروارگانیسم ها از جمله باکتری ها، ویروس ها، اسپورها و تخم انگل ها را از بین می برد و همچنین به علت اکسید کنندگی بالا مانع از رشد جلبک ها می گردد.
روش ازن بهترین روش برای استریل و ضد عفونی کردن آب استخرها در سطح جهان و مورد تأیید مراکز مختلف جهانی از جمله FDA ، WHO و ... می باشد. ازن هم اکنون در جهان به عنوان ضد عفونی کننده پیشرو در زمینه های آب آشامیدنی، آب معدنی، هوا، استخر، محصولات کشاورزی، انبارها، سردخانه ها، کانتینر های حمل مواد غذایی، سطوح، سالن ها ، صنایع لبنی ، کارخانجات مواد غذایی و خطوط تولید و بسیاری زمینه های دیگر شناخته شده است.

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×