menu

ثبت آگهی رایگان

مبلمان سینمایی

شهر : کرج

قیمت : 1,000,000 ريال


گروه صنعتی رض کو طراح ،مشاور ومجری سالنهای آمفی تئاتر، سینما و کنفرانس، بزرگترین و معتبر ترین کمپانی فعال در این عرصه در ایران می باشد . برخورداری از دانش بالا ، تجربه موفق و مدیریتی منسجم و هدفمند ، این کمپانی را به یکی از بی مانندترین های این صنعت در ایران بدل نموده است . محصولات این شرکت با طراحی ارگونومیک ، منحصر به فرد ، ظرافت ، استحکام ، با صرفه مالی و گارانتی 5 ساله خواست خریداران و نیاز بازار را به خوبی پوشش داده و نیازهای مصرف کنندگانش را به نحو احسن تامین نموده است.

ماموریت (بیانیه وجودی) گروه صنعتی رض کو گروه صنعتی رض کو با اشتیاق و مباهات ، مصمم به طراحی ، تولید و عرضه انواع دکوراسیون و مبلمان های عمومی و فعالیت در بازارهای مرتبط ، با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و پیشرفته ، با بالاترین قابلیت اطمینان نسبت به محصولات مشابه ، همراه با رعایت اصول والای انسانی و استاندارد های کیفی ، ارگونومیکی و زیست محیطی در سر تا سر جهان می باشد .

چشم انداز پیشــروترین شرکت ایرانی در تحریک و به وجــد آوردن تمامی مشتریان با کلیه سلایق از طریــق ارائــه بهـــترین و چشم نوازترین دکوراسیون و مبلمان های عمومی

#مبلمان_اداری

گفت و گو با رض کو

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×