menu

ثبت آگهی رایگان

منبع دوجداره 400 لیتری

شهر : تهران

منبع دوجداره 400 لیتری گروه تولیدی صنعتی ایران فولاد با ظرفیت استاندارد،و درنظر گرفتن کلیه اصول مهندسی و استانداردهای موجود انجام می دهد.

گروه تولیدی صنعتی ایران فولاد در تامین سفارشات شما مشتریان عزیز در امر ساخت و طراحی تمامی تجهیزات موتورخانه های

مسکونی و صنعتی فراهم ساخته است.

منبع دو جداره چیست؟
وظیفه منبع دو جداره در موتورخانه تامین آب گرم مصرفی داخل ساختمان است. این منبع که در اغلب ساختمان های حرارت مرکزی دیده می شود، از دو استوانه تو در تو تشکیل شده است. آب داغ یا بخار تهیه شده در دیگ به جدار خارجی منبع ارسال شده و آب موجود در استوانه داخلی را گرم می کند. این منبع دقیقا مانند یک مبدل حرارتی دو لوله ای کار میکند که دارای مخزن ذخیره است. برای برآورد میزان حجم مورد نیاز یک منبع به اطلاعاتی از قبیل تعداد نفرات ساختمان، تعداد شیرهای مصرفی، نوع کاربری یک ساختمان، ضریب تقاضا برای افراد یا سکنه یک ساختمان نیاز است. راندمان حرارتی منابع دو جداره حدودا 95 درصد است. در یک موتورخانه، موقعیت منبع دو جداره به طور واضح نشان داده شده است.

ظرفیت منبع دو جداره ؟
ظرفیت های 300 لیتری تا 2000 لیتری ظرفیت های رایج منابع دو جداره است.

منبع دوجداره 400 لیتری در آپارتمان های تا حداکثر 4 واحد 80 الی 100 متری و برای گرم کردن آب ساختمان و رادیاتور ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس منبع دو جداره :
جنس ورقهمنبع دوجداره 400 لیتری از آهن گالوانیزه است. ورق این نوع منبع، با توجه به اینکه فشار بالایی در آن ها جریان ندارد، ضخامت بالایی ندارد و معمولا از شش میلیمتر بیش تر نمی شود . ولی با این حال باید توجه کرد که در تامین جنس این نوع ورق، حتما از آهن گالوانیزه گرم استفاده شود تا هم در جوشکاری نتیجه بهتری داشته باشد، هم اینکه قسمت گالوانیزه روی منبع از بین نرود. در این امر لازم به ذکر است کلیه محصولات ایران فولاد با ورق گالوانیزه گرم ایران تولید می شود .

ضخامت ورقه های منبع دوجداره 400 لیتری :
3 میلیمتر برای جداره بیرونی و 4 . 5 و 6 میلیمتر برای جداره داخلی است.که به درخواست مشتری متغیر می باشد .

مدت زمان ضمانت و خدمات منبع دوجداره 400 لیتری:
ضمانت 60 ماه و خدمات پس از فروش آن 10 سال می باشد .

زمان تحویل منبع در تهران 5 الی 8 ساعت بعد از ثبت سفارش می باشد و تحویل به دیگر نقاط کشور 24 الی 48 ساعت می باشد.
در صورت نصب و راه اندازی توسط پرسنل گروه تولیدی صنعتی ایران فولاد در کمترین از 12 ساعت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود .
منبع های که مشخصاتشان در لیست ما نمی باشد بر اساس سفارشی پذیرفته می شود .

#انواع_منبع_و_کويل

گفت و گو با گروه تولیدی صنعتی ایران فولاد

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×