menu

ثبت آگهی رایگان

خرید و فروش آهن آلات

شهر : تهران

آهن آنلاین در حوزه آهن آلات مورد نیاز بسیاری از صنایع خرد و کلان، به عنوان مرجع قیمت و پیشرو در خرید و فروش محصولات فولادی در ایران شناخته شده است. این شرکت با رعایت اصل شفافیت و رضایت مشتری توانسته است کلیه محصولات و خدمات آهنی به صورت انلاین در خدمت مشتریان خود قرار دهد. ارائه قیمت های روزانه و لحظه ای، دانشنامه های علمی، مقالات و تحلیل های مرتبط با اتفاقات مهم بازار از جمله خدمات این مجموعه بوده که موجب جلب اعتماد مشتریان شده است.
مهمترین محصولات پرتقاضا در این شرکت که همواره و در هر شرایطی با مناسبترین قیمت آماده ارائه به مشتریان وفادار و گرانقدر خود می باشد، عبارت است از: انواع محصولات طویل شامل، میلگرد، تیرآهن و هاش، انواع قوطی و پروفیل های باز و بسته و انواع لوله های درزدار و مانیسمان بعلاوه انواع محصولات تخت از قبیل: انواع قیمت ورق سیاه و برش خورده، انواع ورق رنگی و ورق روغنی، انواع ورق گالوانیزه و ورق قلع اندود، انواع تسمه و چهارپهلو و بسیاری از محصولات متنوع دیگر می باشد.
این شرکت علاوه بر فروش محصولات فولادی برای صنایع کلان مانند صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مسکن و خودروسازی در صنایع خرد در حوزه فروش تجهیزات و اتصالات نیز پیشرو بوده است.
برای مشاهده ی لیست قیمت های مرتبط با محصولات زیر به وب سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان آهن آنلاین در ارتباط باشید

#انواع_آهن

گفت و گو با شرکت آهن آنلاین

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×