menu

ثبت آگهی رایگان

NSG-P100-20Litr

رزین سنگ و نما

شهر : تهران

قیمت : 7,848,000 ريال

مایعی شیری رنگ با خاصیت آب بندی 100 % و غلظت بالا است که پس از استفاده روی سطح کاملاً بیرنگ میشود. این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، برخلاف محصول NSG-Z90پس از خشک شدن کاملا سخت و لاکی می¬شود و در مناطق مرطوب و شرجی به جای ماده NSG-Z90 قابل استفاده است. جهت آب بندی انواع نما و سطوحی که در معرض آب و رطوبت قرار دارند، به عنوان لاک محافظتی نهایی استفاده می¬گردد.
NSG-P100 دمای 75- الی 350+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه و جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمیدهد.

مزایا NSG-P100 :
امکان اجرا در مناطق مرطوب و شرجی به دلیل داشتن حالت سخت و لاکی (عدم چسبناکی). مقرون به صرفه بودن به دلیل غلظت بالا، امکان ترکیب با آب تا نسبت یک به چهار، درخشندگی و براق شدن سطوح پس از خشک شدن (خصوصا نما هایی که نیاز به جلوه بیشتری دارند)، دارای خاصیت آب بندی و رزین به صورت همزمان، جلوگیری از شوره در اثر آهک و املاح موجود در سیمان، سنگ و آجر، عدم خورده شدن در باران های اسیدی و عدم از بین رفتن و ورقه شدن لایه در برابر تابش مستقیم نور خورشید، قابلیت ترکیب با انواع رنگ های آکریلیک (پایه آب)، دارای تاییدیه از آزمایشگاه های تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب

#رنگ_و_رزین

گفت و گو با شرکت تخصصی و مهندسی NSG

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×