menu

ثبت آگهی رایگان

NSG-B70

آب بندی و مقاوم سازی

شهر : تهران

قیمت : 3,488,000 ريال

مایعی شیری رنگ با خاصیت واترپروفی 65 % و سخت کنندگی 35 % است که پس از ترکیب در ملات یا دوغاب کاملاً بی رنگ میشود. این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع ملات را دارد. از این محصول در زیرسازی و ملات نصب سنگ، سرامیک و موزاییک، حمام و سرویس های بهداشتی، استخر، سونا، جکوزی، مخازن بتنی، آب شرب، پشت بام، پارکینگ، حوضچه های پرورش ماهی، روف گاردن، آشپزخانه، تراس و ... استفاده می گردد.
NSG-B70 دمای 75- الی 350+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه و جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمیدهد.

مزایا NSG-B70 :
سرعت خشک شدن متعادل، پر نمودن فضاهای خالی مانده در سطح ملات، بالا بردن ضریب چسبندگی و نیز جلوگیری از پوسیدگی میلگرد و اجزای فلزی درگیر در ملات های سیمانی، ممانعت از ایجاد ترک در سازه های سیمانی تحت تاثیر نوسانات دما و سیکل یخبندان، ایجاد تراکم در ملات، دارای تاییدیه از آزمایشگاه های تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب

#چسب_کاشی

گفت و گو با شرکت تخصصی و مهندسی NSG

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×