menu

ثبت آگهی رایگان

چسب آب بندی

شهر : تهران

قیمت : 4,142,000 ريال

مایعی شیری رنگ با خاصیت واترپروفی 100 % بدون نیاز به تخریب است و جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می¬باشدکه پس از استفاده روی سطح کاملاً بیرنگ میشود. این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره¬گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند قوی با سازه ایجاد کرده و دارای نفوذ عالی در سطح می باشد.
NSG-Z90 دمای 75- الی 350+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه و جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمیدهد. فشار های منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود.

مزایا NSG-Z90 :
قابل اجرا توسط قلمو و پیستوله، عدم نیاز به سیمان کاری و ملات پلاستر پس از اجرا، کاهش ضخامت لایه ایزولاسیون و عدم محدودیت اجرا در دیواره ها و ارتفاعات، عدم ورقه شدن لایه های آب بندی به مرور زمان، عدم آسیب پذیری و سوراخ شدن لایه در مقابل تنش های طبیعی سازه و کاهش هزینه های کارگری و مصالح، قابلیت ترکیب با انواع رنگ های آکریلیک (پایه آب)، دارای تاییدیه از آزمایشگاه های تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب


#عایق_رطوبتی

گفت و گو با شرکت تخصصی و مهندسی NSG

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×