menu

ثبت آگهی رایگان

درب-و-پنجره-دانشگاه-ارومیه

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

شهر : تبریز

شرکت فنی مهندسی طرح و توسعه برج آذین از زمان تاسیس تا به امروز، با اتکا به لطف پروردگار و با بهره گیری از اندیشه و دانش متخصصان و کوشش اکیپ کارآزموده و زحمتکش، همچنان در مسیر صنعت و تولید گام بر می دارد. ضمن مطالعه و تحقیق در خصوص اهداف کلی توسعه اقتصادی و تحقق سیاستهای بهینه سازی مصرف سوخت ،تولید درب و پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی را جزو اهداف استراتژیک خود قرار داده است. سیستم های ت ولید مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک CNC می باشد.
تولید و اجرای درب و پنجره آلومینیومی :
سیستم های آلومینیومی برج آذین در انواع درب و پنجره های کشویی و لولایی در رده های سبک ، سنگین و ترمال برک به همراه تجهیزات و ملزومات جانبی آن با رعایت استانداردهای اروپا تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
لولایی نرمال :
در سیستم های نرمال جنس پروفیل از آلیا ژ بلیت 6063 با روش اکسترود و با اجینگ مناسب تولید می شود .و پروفیل های بدون میلگرد ،جوش و پرچ با استفاده از فیکسچرهای مناسب به هم وصل می شوند. از لاستیک های آبندی و هوا بندی از جنس PVCو EPDMبرای جلوگیری از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی در قسمت های باز شوها استفاده می شود.
لولایی ترمال بریک (Thermal Break) :
سیستم های درب و پنجره مجهز به ترمال بریک ، یکی از پیشرفته ترین سیستم های موجود در کشورهای اروپایی است که در راستای بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی ، در جلوگیری از تبادل صدا ، برودت و حرارت نقش بسزایی دارد .
این امر بوسیله جایگزاری مکانیکی پروفیلهای پلی امید تقویت شده با فایبرگلاس بین دو پروفیل
آلومینیوم انجام می شود که باعث جلوگیری از انتقال دمای بیرون به داخل و بالعکس میشود.
از مزایای آن به شرح زیر می باشد
• کاهش رسانایی انرژی ها (گرما، سرما و.........)
• امکان استفاده از رنگهای مختلف در هر قسمت پروفیل ، به عبارت دیگر می توان قسمت داخل پنجره را با رنگ اتاق و رنگ قسمت بیرون را با نمای ساختمان ست کرد.

سیستم های آلومینیومی برج آذین در انواع درب و پنجره های کشویی و لولایی در رده های سبک ، سنگین و ترمال برک به همراه تجهیزات و ملزومات جانبی آن با رعایت استانداردهای اروپا تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.


لیست محصولات (نمایندگی ها) شرکت برج آذین
• نمایندگی رسمی فروش ورق کامپوزیت آلوباند آمریکا (Alubond U.S.A) تولید در امارات اصل دارای 15 سال گارانتی کارخانه و 10 سال گارانتی بیمه ی ایران در استان آذربایجان شرقی
لیست خدمات شرکت برج آذین
1) تولید درب و پنجره ی آلومینیومی (ترمال بریک - نان ترمال)
2) تولید درب و پنجره UPVC
3) اجرای نمای شیشه ای (فریم لس - لامل - کرتین وال - اسپایدر)
4) اجرای نمای کامپوزیت (فیکسینگ - هنگینگ)
5) اجرای نمای بتوپان
6) اجرای سقف و دیوار کاذب (کناف)
7) طراحی نمای خارجی
8) طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
9) طراحی انیمیشن 3 بعدی برای پروژه های ساختمانی

مدیر بخش روابط عمومی بهادرفر

#درب_و_پنجره_آلومینیوم

گفت و گو با برج آذین

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×