menu

ثبت آگهی رایگان

پیمانکار-ساخت-استخر-در-تهران

پیمانکار ساخت استخر در تهران

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

NAQIBSAZEH GROUP

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

مراحل ساخت استخر
1. استخر را طراحی کنید در طراحی باید ابعاد، عمیق، رنگی را در نظر بگیرید طراحی پیچیده تر، هزینه بالاتری نیاز دارد.
2. ابتدا باید مجوز ساخت را دریافت نمایید برخی محله ها به ساخت استخر اجازه نمی دهند پیمانکار شما ممکن است بتواند هر دو این موارد را برای شما انجام دهد اگر آنها یک سرویس با تجربه و واجد شرایط داشته باشند.
به خاطر داشته باشید که در بعضی از مناطق، استخر ها به صورت غیرعادی مالیات می گیرند و شما می توانید مشکلات زیادی برای عدم ثبت نام خود از استخر با شهرداری داشته باشید این را می توان به عنوان فرار از پرداخت مالیات مشاهده شود.
3. منطقه خط کشی کنید تجهیزات ساخت و ساز لازم را تهیه کنید محل استخر را حفاری کنید
4. زمین را درجه بندی کنید اگر شما از یک طبقه شیب دار استفاده می کنید راه های زیادی برای درجه بندی زمین وجود دارد قطعا از شخص با تجربه استفاده کنید.
5. دیوارها قاب دهید سپس فرم بندی کنید برای فریم کردن دیوارها از چوب و میلگرد فلزی استفاده کنید.
6. از یک لوله کشی مجاز برای لوله کشی لازم برای استخر استفاده کنید شما باید یک سیستم تامین و فیلتراسیون ایجاد کنید که منطبق با کدهای منطقه باشد فقط یک لوله کش با تجربه استخر باید استخدام شود زیرا یک فرد بی تجربه ممکن است استخر شما را خراب کند.
7. برق را اجرا کنید اگر چراغ یا سیستم تصفیه مورد نیاز است از یک برقکار قدرت برای اجرای استخر خود استفاده کنید اینجا هم نیاز به استخدام یک فرد حرفه ای مهم است زیرا می توانید تصور کنید که سیم کشی بد ممکن است به آب وارد شود.
8. کف شروع کنید با اتمام لوله کشی و برق شما می توانید شروع به ساخت دیوار و کف واقعی کنید سیمان آماده را به کف بریزید و صاف کنید در صورت ایجاد یک استخر با تغییرات عمق، از زاویه کف اطمینان حاصل کنید.
9. برای دیواربلوک های سوراخ دار را روی میلگرد های کناری قرار دهید و داخل آن را بتون بریزید.
10. دیوارها را خاتمه دهید. استخرها به نوعی مانع برای رطوبت نیاز دارند تا آب در داخل نگه دارد بسیاری از گزینه های مختلف وجود دارد بنابراین با پیمانکار خود در مورد آنچه که برای شما مناسب است صحبت کنید رایج ترین گزینه ها عبارتند از:
یک لایه بر پایه پلاستیکی
یک پوشش کاشی واقعی
یک پوشش پلاستر
یک اسپری پوشش پلاستیکی
11. خارج استخر را پر کنید. منطقه خارج پشت دیوارهای استخر را پر کنید این مواد پر کننده بسته به جایی که شما زندگی می کنید متفاوت خواهد بود گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه میتواند بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار دهد.
12. استخر را پر کنید. بعد از کامل شدن استخر، شما فقط باید آن را پر کنید بسته به نحوه استقرار استخر شما می توانید آن را از منابع آب خود پر کنید یا می توانید از یک شرکت تامین کننده آب، استخر پر کنید و سپس از آن لذت ببرید

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×