menu

ثبت آگهی رایگان

کد01

ورق وقرنیز مصنوعی طرح سنگ مرمر

ورقهای طرح سنگ به صورت اسلب های بزرگ در ابعاد 2.44×1.22 با ضخامت 3.6-3.8 میلی متر تولید می گردند و میتوان آنها را به صورت اسلب کامل با پوشش 3 متر مربع یا تایلهای کوچک برش داده شده به وسیله کاتر یا دستگاه برش استفاده نمود.
مکمل جلوه این پنل ها،قرنیزهای شبه مرمر است که بسته به کابرد مورد نظردرابعاد و اوزان مختلف با طول 3 متر تولید میگردند. قرنیزهای طرح سنگ با تنوع طرح و رنگ بالا، غیر قابل رقابت به لحاظ زیبائی و قیمت با قرنیزهای برش خورده سنگ و سرامیک می باشند. از این محصول در تزئینات سقف، دیوار، پارتیشن، ستون، چهارچوب در و پنجره و آسانسور استفاده میشود. قرنیزها به صورتی ساخته شده اند که قابلیت عبور سیم و کابل از سوراخ های ایجاد شده را دارند و به نوعی پوشش دهنده کابلهایی هستند که در محیط سرگردان رها میشوند و زیبایی فضای داخلی را تحت تاثیر قرار میدهند. قرنیزها با ساختاری برجسته با تامین محیطی زیبا و آرامبخش و برخورداری از مقاومت مناسب در برابر ضربه های ناگهانی در مکانهای پرتردد مانند ورودی ها و راهروها از صدمه دیدن دیوارها و نازک کاری ها در اثر برخورد وسائل جلوگیری میکند.
نصب محصولات طرح مرمر به راحتی به وسیله چسب سیلیکون بر روی کلیه سطوح ساختمانی در بازه زمانی کوتاه انجام میپذیرد. برای جلوه بخشی بیشتربه نما میتوان از نبشی های آلومینیومی روکش دار جهت پوشش درزها و کنج ها در اجرای کار در کمک گرفت.

#انواع_سقف_دیوار_و_کف

گفت و گو با مرنیکس

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×