menu

ثبت آگهی رایگان

کانال فلکسیبل عایق دار AFS ترکیه مدل ECOSOFT

قیمت : 235,000 ريال

• کانال های انتقال هوای انعطاف پذیر آلومینیومی بدون عایق AFS تولید شده جهت استفاده در گرمایش، سرمایش، تهویه، تخلیه هوا و سیستم های تهویه مطبوع در محدوده فشار کم تا متوسط مورد استفاده قرار می گیرند.AFS هوابندی بوده و از لایه های آلومینیوم و پلی استر ساخته شده و به وسیله سیم فنری فولادی با مقاومت بالا مستحکم شده است.AFS با قابلیت ارتجاعی بالا می تواند به کانکتور های بیضی، مستطیل و گرد به راحتی متصل گردد.مقاومت در برابر حریق AFS به وسیله همکاران متعدد بین المللی تست و تایید شده است. موارد تست شامل مقابله با آتش و انتشار گازهای سمی می باشد.
• عایق پشم معدنی قهوهای MINERAL WOOL سطحی از پایداری و کیفیت بیسابقهای را ارائه میدهد. رنگ قهوهای این عایق ها به دلیل استفاده از تکنولوژی مدرن ECOSE® میباشد که حاصل پنج سال پژوهش مداوم در این زمینه است. در عایقهای دیگر از مواد شیمیایی پایه نفت به عنوان مواد اولیه استفاده میشود اما درعایق های اکو از مواد اولیه طبیعی بازیافت پذیر به عنوان ماده اولیه استفاده میشود.
• این پشم معدنی جدید بدون رنگ و بدون فرمالدهید افزوده تولید میشود و به دلیل کیفیت بالا، این محصول موفق به کسب رده A+ در انتشار ذرات در هوای داخل اتاق گردیده است. همانند بسیاریاز محصولات دیگر AFS کانال های پیش عایق شده اکوسافت نیز موفق به کسب گواهینامه GREEN GUARD در قالب UL 2818 شده است. کیفیت این عایق ها با بالاترین استانداردهای جهانی مرتبط با کیفیت هوای داخل اتاق مطابقت دارد لذا موفق به دریافت گواهینامه EUROFINS GOLD اروپا نیز شده است.

#کانال_هوا

گفت و گو با

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #کانال_هوا

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×