menu

ثبت آگهی رایگان

درب فلزی ورودی ساختمان

شهر : تهران

محصولات پایون، نسل جدید دربهای فلزی ورودی ساختمان، حیاط، پارکینگ و لابی است. شرکت پایون برای اولین بار در صنعت ساختمان ایران، درب های فلزی رو بصورت پک کامل، صفر تا صد با رنگ، شیشه، یراق آلات و بسته بندی ارائه می شود.

به علت طراحی توسط معماران، طرح کار شده از ظرافت خاصی برخوردار است به همین خاطر زیبایی و جلوه خاصی به نمای ساختمان می دهد.

یه ویژگی برجسته ای استحکام این نوع دربه که علتش یکپارچه بودن ورقِ، عدم استفاده از جوش روی ورقه و استفاده از پروفیل 80 در 80 برای چارچوبه و استفاده از از پروفیل 100 در 40 برای لنگه است.

ضخامت ورق 3 میل است. شیشه ای که پشت کار استفاده میشه رفلکسِ 6 میلی هست که سکوریت شده، حالت آینه ای داره و کاملا نشکنه و در عین حال به نورگیری ساختمان کمک میکنه و انعکاس طرح روی زمین جلوه خاصی به ورودی ساختمان می دهد.

یک نکته مهم دیگه هم عمر مفید این درب ها است که علت آن هم استفاده از رنگ کوره ای الکترو استاتیک با دستگاه های تمام اتوماتیک که هم موجب ضدزنگ بودن و ضد خش بودن محصول می شود.

این درب ها قابلیت اجرا در طرح های مختلف هم بصورت کلاسیک و مدرن را دارند.

درب های پایون بصورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در اندازه های استاندارد قابلیت تواید بصورت انبوه را دارد ولی لازم به ذکر است اندازه ها و ضخامت ورق به سفارش مشتری قابلیت عرضه را دارد.

که در مجموع، روند تولید محصولات پایون در کل موجب صرفه جویی در زمان میشود و هم کاملا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود.





#سایر_موارد_مربوط_به_درب_و_پنجره

گفت و گو با آذر فلز پایون

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×