menu

ثبت آگهی رایگان

دستگاه اندازه گیری گاز رادن

شهر : تهران

قیمت : 20,000,000 ريال

چگونه می توانید از سطح رادون در خانه هایتان اطلاع پیدا کنید؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ،روشنی در خصوص وجود رادون در خانه ها گفت: انجام آزمایش تنها روش تشخیص وجود سطح بیش از حد رادون در خانه است.سطح رادون داخل خانه، تحت تأثیر ترکیب خاک زیر و اطراف خانه و میزان سهولت ورود رادون از خارج به داخل منزل قرار می گیرد. گاهی ممکن است سطح رادون داخلی در دو خانه کنار هم متفاوت باشد و این امر باعث می شود استفاده از نتایج تست خانه مجاور تخمین نادرستی از میزان رادون موجود در خانه دیگر باشد.علاوه براین، عواملی نظیر میزان رطوبت، فشار هوا و سایر موارد، منجر به تغییر سطح رادون در ماه های مختلف یا حتی روزهای مختلف سال می شود. به همین دلیل دو نوع تست بلندمدت و کوتاه مدت وجود دارد که انجام هر دو تست تقریباً ساده و کم هزینه است. در تست کوتاه مدت، سطح رادون را برای دوره زمانی بین 2تا 90 روز اندازه می گیرند و این مدت زمان به نوع دستگاه بستگی دارد. تست های بلندمدت، میزان متوسط تجمع رادون را برای بیش از 90 روز اندازه می گیرد.به دلیل متغیر بودن سطح رادون در روزها و ماه های مختلف، تست بلندمدت، سطح رادون را بهتر مشخص می کند.

نگرانی از گاز رادن موضوع اخبار ایسنا در تاریخ 17 ام اردیبهشت ماه 97 بود. موضوعی که شرکت تابش پرداز بعنوان یک فعالیت جدید از سال 95 آغاز کرده است. این شرکت با خریداری دستگاههای اندازه گیری پیشرفته قادر است انواع پرتو های یونساز و غیر یونساز از قبیل رادن ، اشعه ایکس و گاما ، امواج ناشی از دکل های مخابراتی ، آنتن های تلفن همراه ، دکل های برق فشار قوی که می تواند زندگی و سلامت ما را تحت تاثیر قرار دهد اندازه گیری نموده و آن ها را با حدود استاندارد ملی و بین المللی مقایسه نماید.

دستگاه اندازه گیری لحظه ای(خانگی) پرتوهای رادن:

مانیتورهایی را در خانه های شما نصب میکنیم که بطور لحظه ای از میزان غلظت رادن در هر نقطه از منزلتان آگاه شوید.

این مانیتورها نتایج لحظه ای غلظت گاز رادن را به شما گزارش میدهد

ما با راهکار های متنوع از جمله سوراخ کردن نقاط حساس خانه شما همانند دستگاه تهویه که به مانند یک چاه عمل میکند رادن منزلتان را کاهش نمیدهیم بلکه آنرا کاملا حذف میکنیم.

ما به 2 شکل long term service و short term service و در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت نتایج ناشی از غلظت گاز رادن منزلتان را به شما گزارش میدهیم.

با توچه به اینکه حد استاندارد بین المللی گاز رادن 200Bq/m3 میباشد ما قادر هستیمزغلظت گاز رادن منزلتان را به کمتر از 100Bq/m3 و حتی به کمتر از 15Bq/m3 کاهش دهیم.



#مصالح_ساختمانی

گفت و گو با تابش پرداز پگاه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×