menu

ثبت آگهی رایگان

خدمات-استخر-در-زعفرانیه

خدمات استخر در زعفرانیه

شهر : تهران

قیمت : 1,200,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، جکوزی آبنما
تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا نمک ، سونا برف در ایـران

کنترل رطوبت در استخرهای شنا
مقدار آب تبخیری از یک استخر شنا ، موضوع مورد بحث در سال های اخیر بوده است ،
چراکه تبخیر اندازه گیری شده از بسیاری از استخر ها به ندرت با مقادیر محاسبه شده همخوانی داشته است .
برای دستیابی به همخوانی بهتر بین محاسبات و مقادیر اندازه گیری شده ، سازندگان رطوبت گیر استخر های شنا ضرایب فعالیت را با توجه به نوع استخر ها ساختند .
ضرایب فعالیت محاسبه تبخیر را میسر میسازد به گونه ای که تبخیر خالص زمانی که سطح استخر مواج باشد و قطرات آب توسط شناگر ها به بیرون پاشیده میشوند به طور قابل توجهی افزایش مییابد . جکوزی حجم جکوزی در مقایسه با استخر شنا بسیار کمتر است اما درجه حرارت آب داخل جکوزی بسیار گرم تر است ( 103 درجه فارنهایت یا 4/39 درجه سانتی گراد ) و لذا بار رطوبتی آن قابل توجه خواهد بود .
گاهی اوقات به لحاظ بالا بودن بار تبخیر ، طراح از یک هواکش تخلیه کوچک روی جکوزی استفاده میکند که به صورت دائمی در حال کار است . این روش نتایج زیر را در بر خواهد داشت : • با تخلیه هوای مرطوب حامل روغن های بدن ، امکان کثیفی و گرفتگی کانال های هوا و تجهیزات رطوبت گیر کاهش خواهد یافت . • هوای به شدت مرطوب از کانال های برگشت هوا دور میشود و امکان خوردگی، تقطیر و زنگ زدگی و کانال های هوا را کاهش میدهد . • تماس محوطه استخر به صورت مداوم تحت یک فشار منفی قرار میگیرد که این احتمال تقطیر در حفره های ساختمان را کاهش خواهد داد .
تعویض هوا انجمن مهندسین گرمایش ، تبرید و تهویه مطبوع آمریکا ( تعویض هوا برای دستیابی به کیفیت قابل قبول هوای داخل ) پیشنهاد میکند که مقدار هوای تازه 15 فوت مکعب در دقیقه ( 7 لیتر در ثانیه ) به ازای هر فوت مربع سطح استخر محوطه اطراف آن ( 02/0 لیتر در ثانیه بر مترمربع ) در نظر گرفته شود . نفوذ هوا در ساختمان های عمومی عادی بار رطوبتی ناشی از نفوذ هوا بسیار زیاد است .
هنگام بارش باران و وزش توفان ، در بسیاری از ساختمان ها نشت هوا به صورت آزاد مشاهده میشود اما در مورد محوطه استخر های شنا ، توصیه میشود که دیوار های خارجی و سقف به صورت هوابند ساخته شوند . باید توجه داشت که مانند هوای تازه ، هوای نفوذی نیز در طول ماه های سرد درصورتی که هوای ورودی خشک باشد مانند رطوبت گیر عمل خواهد کرد .

گروه دکتر استخر زیر مجموعه و دپارتمان خدمات گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×