menu

ثبت آگهی رایگان

ست کنترل stream طرح اسپانیا

شهر : تهران

ست کنترل یا تنظیم کننده فشار پمپ آب برای کنترل فشار آب و جلوگیری از شدت جریان آب و همچنین جلویگری از بروز نوسانات در جریان آب استفاده می شود. ست کنترل منجر به شروع و پایان اتوماتیک پمپاژ آب به هنگام باز و بسته شدن شیر آب می شود. ست کنترل اتوماتیک می تواند فشار آب را به خوبی کنترل کند. این دستگاه می تواند به هر پمپ سانتریفیوژی با موتور hp 1.5 بر 1.1kw متصل شود.

فشار آب بستگی به سایز ست کنترل پمپ آب دارد. کنترل کننده فشار پمپ آب یک پیچ تنظیم دارد تا فشار اولیه را تنظیم کند.فشار اولیه از 1.5 بار شروع می شود.برای این که این واحد به خوبی کار کند کنترل کننده فشار پمپ آب بایستی همیشه فشاری بیش از 0.6 بار یعنی بیشتر از فشار اولیه را دارا باشد.حداقل فشار کنترل کننده فشار پمپ آب بایستی از 2.1 بار بیشتر باشد.

داخل کنترل کننده فشار پمپ آب یک سوپاپ قرار دارد و این سوپاپ جهت حفاظت از کنترل کننده فشار پمپ آب می باشد.

هنگامی که آب با فشار در داخل رایزر انتقال پیدا می کند در هنگام توقف فعالیت پمپ آب، آب انتقال یافته از ارتفاع بالا در رایزر بر روی خود پمپ برگشت داده شده و در صورت عدم وجود سوپاپ امکان ایجاد ضربه قوچی و صدمه دیدن قطعات داخلی پمپ اب وجود دارد.

از دیگر قابلیتهای ست کنترل محافظت از پمپ آب در هنگامی می باشد که حرکت اب در رایزر ورودی پمپ قطع شده باشد یا اصطلاحا آب به پمپ نرسد در این زمان ست کنترل به صورت هوشمند پمپ آب را از مدار فعالیت خارج کرده تا مانع فعالیت بدون آب پمپ گردیده و از صدمه دیدن قطعات داخلی پمپ آب و آمپرکشیدن و سوختن الکتروموتور جلوگیری به عمل می آورد.

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_تاسیساتی

گفت و گو با صنعت آب پارس

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×