menu

ثبت آگهی رایگان

سرویس-و-نگهداری-استخر-سونا-جکوزی-در-بومهن

سرویس و نگهداری استخر سونا جکوزی در بومهن

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، جکوزی آبنما
تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا نمک ، سونا برف در ایـران

اسرار آب را بشناسیم
کمتر کسی است که پس از رفتن به استخر و سونا به شادابی و نشاط نرسد و دردهایش را فراموش نکند.
هیچ فکر کرده اید دلیل انرژی فراوانی که پس از یک ساعت شنا یا ماندن در حوضچه جکوزی نصیب آدم …

کمتر کسی است که پس از رفتن به استخر و سونا به شادابی و نشاط نرسد و دردهایش را فراموش نکند. هیچ فکر کرده اید دلیل انرژی فراوانی که پس از یک ساعت شنا یا ماندن در حوضچه جکوزی نصیب آدم می شود، چیست؟ برای پاسخ به این سئوال بد نیست به فواید آب درمانی بپردازیم. هیدروتراپی یکی از شاخه های پزشکی جایگزین است که توانسته پس از طب سوزنی و آروماتراپی جایگاه ویژه ای نزد طرفداران Alternative medicine پیدا کند.
استفاده از آب در درمان بیماری ها سابقه ای طولانی دارد و به حدود 375 سال قبل از میلاد مسیح می رسد. مصریان آب را نماد تطهیر می دانستند و از حوضچه های آب گرم برای پاکسازی روح و رسیدن به خلسه بهره می گرفتند. پس از میلاد به واسطه غسل تعمید مسیحیان، آب نماد تطهیر و پاکی نفس نام گرفت. مدت کوتاهی در قرون وسطی آب درمانی از نظرها افتاد و در قرن 17 دوباره مورد توجه واقع شد تا اینکه اولین مرکز آب درمانی را در قرن 19 سباستین کیپ در چامپنینز انگلستان راه اندازی کرد.

بسیاری از درمانگران بر این باورند که بدن بدون غذا می تواند دو، سه روزی را سر کند ولی بدون آب هرگز
مهمترین خاصیت آب نقشی است که در سم زدایی از بدن دارد. متداول ترین روش آب درمانی روشی است که در آن بیمار به پشت خوابیده و پشت بدن وی حوله های گرم گذاشته می شود و در نهایت بدنش را با پتو می پوشانند. در سایر موارد نیز بیمار بر سکویی به پشت خوابیده و آب از شش دوش که دو به دو کنار و روبه روی هم قرار گرفته اند با فشار به ناحیه کمر، باسن و گردن وارد می شود. قرار دادن پای بیمار در حوضچه های آب سرد وقتی حوله آب گرم دور فرد پیچیده شده نیز روش دیگری از تحریک گرمایی است که بیشتر در درمان های موضعی کاربرد دارد. ماساژ آب درمانی نیز از دیگر روش های رایج است که در درمان بیماری های مفصلی، آرتریت روماتوئید، آرتروز و اختلالات ستون فقرات بسیار موثر است. انجام حرکات نرمشی در حوضچه آب گرم که در ارتفاع 90 تا 150 سانتی متر قرار دارد نیز علاوه بر نقشی که در تقویت ماهیچه ها و مفاصل دارد به آرام سازی، تنظیم ساعت بیولوژیک و متعادل کردن بدن کمک می کند.

واتوس یا شیاتسو آبی که نسخه چینی آب درمانی نام دارد، نوعی ماساژ عمقی بافت است که موجب کاهش درد، رفع اسپاسم عضلانی، درد مفاصل و دردهای قاعدگی و رفع اختلالات PMS (سندرم پیش از قاعدگی) و نیز برطرف کردن ضعف عضلانی و اختلال گردش خون می شود. نوع اسکاندیناوی آب درمانی نیز به این صورت است که وان از آب با درجه حرارت 27 تا 38 درجه سانتی گراد پر شده و درون آن گیاهان دریایی و گیاهان معطر مثل چوب کاج ریخته می شود. نشستن در این وان به مدت یک تا دو ساعت به همراه شنیدن موزیک آرام به بهبود گردش خون کمک کرده، سموم را از بدن دفع می کند و فرد را به آرامی می رساند. شنا در استخرهایی که از گیاهان معطر پر شده اند همچنین باعث صاف و صیقلی شدن پوست می شود.

برقراری تعادل روحی، افزایش نیروی جنسی، پاکسازی صورت، افزایش انرژی بدن، افزایش عملکرد فیزیکی و ذهنی، تنظیم درجه حرارت، رقیق سازی جریان خون و جلوگیری از عارضه های پوستی نظیر چین و چروک از دیگر فواید آب درمانی است که حتی با رفتن در استخر آب گرم یا حوضچه های جکوزی می توان به آن دست یافت.



گروه دکتر استخر زیر مجموعه و دپارتمان خدمات گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×