menu

ثبت آگهی رایگان

سرویسکار-استخر-سونا-جکوزی-در-تهران

سرویسکار استخر سونا جکوزی در تهران

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

انواع استخرهای بتنی

استخرهای بتنی از لحاظ شیوه استفاده از بتن خود به زیر گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند.
اولین گروه از این استخرها ، استخرهای ساخته شده با بتن قالب گیری شده هستند .
بسته به نوع قالب های بتنی مورد استفاده ، استخرهای قالب گیری شده نیز به دو گروه یکپارچه و چند تکه طبقه بندی می شوند.
گروه دیگری از از استخرهای بتنی، استخرهایی هستند که با استفاده از بتن خود به زیر گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند.

اولین گروه از این استخرها ، استخرهای ساخته شده با بتن قالب گیری شده هستند. بسته به نوع قالب های بتنی مورد استفاده، استخرهای قالب گیری شده نیز به دو گروه یکپارچه و چند تکه طبقه بندی می شوند.
گروه دیگری از استخرهای بتنی ، استخرهایی هستند که با استفاده از بتن پاشیدنی ساخته می شوند.
در این روش، بتن با استفاده از بتن پاش در میان آرماتورهای استخر پاشیده می شود.
بتن پاشیدنی نیز به روش خشک و مرطوب قابل استفاده است

گروه سوم از استخرهای بتنی ، استخرهایی هستند که با بتن خشک کوبیده شده ساخته می شوند. گروه چهار نیز استخرهای ساخته شده با بلوک بتنی هستند.
به طور کلی استخرهای بتنی از بتن مسلح ساخته می شوند. از آنجا که بتن ماده ای متخلخل است و آب به راحتی در آن نفوذ می کند، پوسته این استخرها معمولاً به همراه یک روکش مقاوم در برابر آب روکش می شوند.

استخرهای بتنی پیش ساخته
استخرهای بتنی پیش ساخته نیز، قابلیت انتقال داشته و می توان براحتی آنها را در ظرف کمتر از نیم ساعت جابجا نمود. این نوع استخر نیازی به هزینه های عایق بندی و گود برداری نداشته و بعد از نصب یک استخر پیش ساخته می توان در شرایط مختلف زمانی و آب و هوایی با توجه به نیاز استفاده از فضا آن را جمع نمود در حقیقت این استخر ها آماده و ساخته شده با ابعاد کارخانه هستند و پرتابل و متحرک و قابل حمل و نقل هستند، هزینه تهیه و خرید این استخر ها بسیار پایین است و تا یک دهم ساخت استخر های دیگر است، از انواع این استخر ها می توان به استخر پیش ساخته اینتکس، ایزی ست، استخر فریمی پیش ساخته، استخر فایبر گلاس و زودیاک اشاره کرد.

ساخت استخر با بلوک سیمان
نحوه ساخت استخر با بلوک سیمان یکی از آسان ترین روش های ساخت استخر است . این روش ساخت استخر اقتصادی ترین حالت ممکن برای ساخت استخر ویلایی است. در این روش می توان پس از زیرسازی و بتن ریزی کف حدود 15 سانتی متر و مسلح نمودن با آرماتور، دیواره های بلوکی روی کف ساخت. بدین صورت که پس از تراز نمودن سطح کف استخر و شیب بندی آن می توان نسبت به چیدن بلوک ها اقدام نمود. برای پر کردن بلوک ها از ملات روان تری استفاده می کنند تا تمام حفره های بلوک گرفته شود.

با توجه به عدم استفاده از آرماتور در دیواره های استخر باید توجه نمود که تمامی چفت و بست های بلوک کاملاً با دقت چیده شود. پس از مرحله بلوک چینی می توان با استفاده از رزین عایق بندی استخر که با ملات سیمانی مخلوط می شود عملیات سیمانکاری را انجام داد. استفاده از رزین آب بندی استخر علاوه بر استحکام فوق العاده سیمان و چسبندگی بهتر با بلوک، می تواند در یک مرحله، عملیات آب بندی استخر را نیز انجام دهد.

روش های ساخت استخر بتنی
استفاده از بتن مسلح تحت فشار به منظور کسب اطمینان از این که دیواره ها و کف استخر به صورت دائمی در حالت فشاری باقی خواهند ماند. البته از این روش می توان برای معابر پیرامون کاسه استخر و کف مناطق مرطوب نیز استفاده کرد که البته این بستگی به شیوه طراحی دارد.
استفاده از بتن مسلح به صورت ساندویچی که این روش موجب افزایش شدید بار مرده سازه می شود.
استفاده از بتن مسلح با روکش های pvc، روکش های مشابه یا روکش های ضد آب تزیینی به صورت پاششی

گروه دکتر استخر زیر مجموعه و دپارتمان خدمات گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×