menu

ثبت آگهی رایگان

پیمانکار-ساخت-استخر-در-منطقه-1-تهران

پیمانکار ساخت استخر در منطقه 1 تهران

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه : مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ،
تجهیز و اجرای کامل پروژه های: استخر ، جکوزی ، آبنما ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه
سونای خشک ، سونای بخار ، سونای نمک ، سونای برف
حمام سنتی ، حمام ترکی
در ایران و کشورهای همجوار آغاز و هم اکنون با گروه فنی و مهندسی مجرب
و اکیپ های اجرایی مختلف در زمینه های فوق مشغول به فعالیت میباشد

گروه بازرگانی نقیب سازه
فعالیت خود را از سال 1387 در زمینه : واردات ، مشاوره ، محاسبه ،
فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران آغاز و هم اکنون با گروه بازاریاب و فروش مجرب و اکیپ های نصب و خدمات پس از فروش آموزش دیده در زمینه های فوق مشغول به فعالیت میباشد

استخر

بسیاری از ما تصورمان از یک خانه رویایی ، خانه ای بزرگ با حیاط و متراژ بالاست که البته این موضوع کاملا طبیعی است اما آنچه در این میان حائز اهمیت است این است که بتوانیم داشته های مان را به رؤیا هایمان نزدیک کنیم و تا حد ممکن از آن ها لذت ببریم. پس اگر شما هم صاحب یک خانه ویلایی با حیاطی هر چند کوچک اما شخصی هستید ، یکی از خوش شانس ترین افراد روز دنیا به شمار می آیید. در این روز های گرم تابستانی یکی از لذت بخش ترین کارهایی که از کودکی با همه ما همراه بوده آب تنی یا به قولی آب بازی است. با دکوراتور همراه باشید تا با راه های طراحی استخر شخصی در حیاط منزل آشنا شوید.

یک لحظه فکر کنید چقدر عالی می شد اگر یک استخر شخصی کوچک در حیاط پشتی منزل تان انتظار تان را می کشید و در روزهای گرم تابستان در چند قدمی نشیمن تان پاتوقی عالی با سبک و سیاق و حال و هوای خودتان داشتید. بهتر است همین حالا دست به کار شوید. زیرا نتیجه مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد و آن قدر ها هم که فکر می کنید کار سخت و چالش برانگیزی نیست.

استخر ساده و معاصر
از آن جا که در طراحی خانه های امروزی عموما از خطوط صاف ، احجام مکعب شکل و زاویه دار و طراحی ساده استفاده می شود ، بهتر است منظره حیاط و اطراف خانه هم خیلی از این حال و هوا فاصله نگیرد. اجازه دهید استخر شخصی کوچک تان هم همان سبک و سیاق خانه را داشته باشد و اطراف آن یک عرشه دوست داشتنی طراحی کنید ؛ طوری که محل گذر بین خانه و استخر تان باشد.

هر چند که به خاطر بزرگ نبودن استخر تان ممکن است حس یک شنای عالی را نداشته باشید اما با این وجود استفاده از همان شکل مستطیلی کلاسیک می تواند حس رضایت از داشتن استخر شخصی در حیاط پشتی منزل تان را برای تان به ارمغان بیاورد. فراموش نکنید استخر مستطیلی کلاسیک ترین مدل استخر است که هیچ گاه از مد نخواهد افتاد.

طراحی استخر با منحنی های جادویی
اگر خاص پسند هستید ، اصلا نگران نباشید. این روزها گزینه های زیادی غیر از استخر های مستطیلی کلاسیک پیش رو دارید. استخر های دایره ای شکل یا نیم دایره و آنهایی که اشکال نامنظم با پیچ و تاب های خاص خود را دارند روز به روز محبوب تر می شوند. اگر در طراحی این سبک استخر ها به جای استفاده از یک طراحی منظم با حال و هوای مدرن در اطراف آنها از سنگ های طبیعی و سایبان و مبلمان مناسب استفاده شود ، می توانید حس و حال رویایی مناطق گرمسیری را در حیاط پشتی خانه تان تجربه کنید.

طراحی خلاقانه و متفاوت همراه یک نور پردازی خاص و شگفت انگیز چنان چشم اندازی برای تان خواهد ساخت که حتی کوچک بودن فضا و استخر را فراموش کنید. درست مثل دنیای مد و زیبایی که قوانین خاص خود را دارد در دنیای طراحی نیز منحنی ها برای استخر های کوچک نوعی معجزه محسوب می شود.

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234
همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR
ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×