menu

ثبت آگهی رایگان

تخت-و-سایبان-کنار-استخر

تخت و سایبان کنار استخر

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

نکات مهم انتخاب انواع تخت و سایبان کنار استخر :
امروزه همزمان با طراحی و ایجاد تجهیزات و امکانات رفاهی مدرن برای لذت بردن از زندگی روزمره مانند استخر های تفریحی ، تجهیزات جانبی و رفاهی آن نیز مانند انواع تخت استخر ، سایه بان ، میز و صندلی استخر و محصولات مشابه طراحی و تولید گردیده است.

همانطور که از نام تخت کنار استخر مشخص است از این تخت ها در کنار استخر های سرپوشیده ، سرباز ، پلاژهای ساحلی و ... استفاده میشوند.
تخت های استخری به گونه ای طراحی گردیده اند که علاوه بر حالت کاملا افقی قادر به قرار گرفتن در حالت های شیب دار و همچنین با پشتی قابل تنظیم چند حالته با طرح ها و رنگهای مختلف ساخته شده که فریم آنها معمولا از جنس ABS و یا آلومنیوم می باشند.

جنس تشک تخت های کنار استخری با توجه به خیس بودن بدن شناگران واستفاده از کرم های بدن(چربی بدن شناگر) از نوعی الیاف پارچه مستحکم ، لطیف و مقاوم در برابر آب ، چربی ، آفتاب و تغییر رنگ ساخته شده اند.

سایه بان وسیله ای است که در روزهای گرم تابستانی که شدت تابش آفتاب بسیار بالا میباشد در کنار استخر های سرباز ، پلاژهای ساحلی و محیط های بازی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند نصب و استفاده میگردند و در زمان وزش بادهای شدید و شبها آنها را به حالت بسته در می آورند.

سایه بان استخری توسط کاربران به صورت دستی باز شده و جلوی تابش نور خورشید را میگیرند.جنس چتر سایه بان استخری معمولا از موادی انتخاب میشود که جذب حرارت کمی داشته باشند و شکل هندسی چتر سایه بان استخری به صورت گرد، هشت ضلعی و مربعی و با متوسط قطر 2 تا 3 متر میباشند.

همچنین ارتفاع پایه سایه بان های استخری معمولا بین 2.3 تا 3 متر میباشند . پایه های سایه بان استخر از نظر تکیه گاه معمولاً به دو شکل دارای تکیه گاه گرد و بدون لبه و منبع دار (که با آب پر میشود) میباشند.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×