menu

ثبت آگهی رایگان

فروش-و-خدمات-دیگ-بخار-در-ایران

فروش و خدمات دیگ بخار در ایران

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

نکات مهم انتخاب انواع دیگ بخار :
دیگ بخار به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات گرمایشی وظیفه تولید بخار جهت استفاده در صنعت و برخی از سیستم های تهویه مطبوع را بعهده دارد. دیگ های بخار را می توان بر اساس کارکرد صرف نظر از ظرفیت ،ابعاد و فشار کاری به دو دسته "واترتیوپ" و "فایرتیوپ" دسته بندی نمود. دیگ های بخار فایرتیوپ ، خود به دو گروه Wet Back و Dry Back تقسیم می شوند.

در دیگهای Dry Back یا عقب خشک انتهای لوله پاس های 2 و 3 هردو به یک سطح شبکه متصل می شوند که بدلیل اختلاف دما در پاس 2 (1000°c) و پاس 3 (250°c) احتمال دارد سطح این شبکه دچار تنش و در نهایت نشتی گردد. همچنین دیگهای عقب خشک نیازمند عایق کاری و انجام تعمیرات بر روی مواد نسوز طاقچه جداکننده پاس 3 و 2 در فواصل زمانی کوتاه می باشند که سبب بالا رفتن هزینه های تعمیرات و نگهداری می گردد. بر این اساس و با توجه به اهمیت سطوح انتفال حرارت و استفاده از دیواره عقب دیگ جهت تبادل حرارت عمدتا از دیگ بخار وت بک wet back استفاده می گردد.

در انتخاب و سفارش دیگ های بخار باید به موارد زیر توجه نمود:
هنگام انتخاب دیگ های بخار فایرتیوپ علاوه بر ظرفیت وفشارکاردیگ موارد مهم دیگری مانند تعداد پاسهای محفظه احتراق دیگ ، وت بک یا درای بک بودن دیگ و نوع سوخت ومشعل را نیز باید مورد توجه قرار دهید.(ظرفیت اسمی مشعل حدود 20% بیشتر از ظرفیت دیگ در نظر گرفته شود)
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب و سفارش دیگ های بخار می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی نقیب سازه تماس حاصل فرمائید .

همچنین کیفیت تجهیزات جانبی از قبیل پمپ آب تغذیه، سوپاپ اطمینان، شیرتک ضرب تخلیه، پرشر سوئیچ ها، لِول کنترل ها، شیریکطرفه تغذیه، شیر اصلی خروجی بخار ، تابلو برق ، الکترود مصرفی و حتی نحوه ساخت و مونتاژ تیوپ های دیگ ازعوامل مهم تضمین عملکرد پایدار آن می باشند. براساس استانداردهای پذیرفته شده بین المللی بطور کلی در ساخت دیگ بخار فولادی جنس بدنه (shell )، کوره یا محفظه احتراق و شبکه ها باید از فولادهای آلیاژی مخصوص ساخت مخازن تحت حرارت و فشار مطابق DIN 17MN4 و یا ASMEA516/G70 و برای جنس لوله ها یا تیوپ های بویلر از لوله های آتش خوار بدون درز DIN ST 35.8 باشد.

یکی از مهمترین نکات در طراحی و تولید دیگ بخار، منطبق بودن کلیه قسمت های ساخت ، اجرا ، قطعات ، کنترل ، دسترسی ، تست و ... با استانداردهای مدوّن و شناخته شده و همچنین نقشه های اجرایی ساخت و طراحی بویلر از برندهای تایید شده بین المللی است ، بعبارت دیگر صرف بهره گیری از نوع مرغوب فولادهای آلیاژی و لوله های آتش خوار گفته شده در بالا به تنهایی نمی تواند تضمین کننده عملکرد ، راندمان و طول عمر مفید بویلر باشد ، بلکه لازم است ساخت بویلر با استفاده از نقشه های تایید شده و نیز به روشهای تعریف شده و مورد قبول استانداردهای بین المللی انجام پذیرد . این نکته تا آنجا اهمیت دارد که ساخت بویلر بدون نقشه های مدوّن و تایید شده به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

در خرید و نصب باید به موارد زیر توجه داشت:
قابلیت دسترسی به قسمت های گوناگون بویلر و وجود دریچه های هدهول- هندهول-منهول در قسمت های مختلف جهت سرویس های دوره ای و حتی تعویض احتمالی تیوپهای معیوب.
ابعاد کامل دیگ بخار با تجهیزات جانبی و وزن آنها جهت ورود به موتورخانه و نصب در محل بررسی گردد.
در موتورخانه هایی که از دیگ بخار استفاده می گردد حتما از دستگاه های سختی گیر یا رسوب زدا و دی اریتور در مسیر آب تغدیه دیگ استفاده گردد. حداکثر سختی آب مجاز دیگهای بخار 20PPM می باشد.

مهم ترین عواملی که باعث افزایش طول عمر دیگ های بخار می گردد عبارتند از :

طراحی و ساخت دیگ بر اساس نقشه های ساخت تایید شده و نیز طبق روشهای مورد قبول ارائه شده استانداردهای بین المللی
استفاده از فولادهای آلیاژی و لوله های آتش خوار عنوان شده در ردیف 7 ،سطح حرارتی کافی تیوپها ، تعداد پاس های دیگ های بخار
انتخاب مشعل با ظرفیت محاسبه شده مناسب گرمایش دیگ (حداکثر 20% بیشتر از ظرفیت دیگ بخار)
تنظیم بودن شعله مشعل (آبی سوز بودن و جریان طولی مستقیم شعله مشعل در دیگ های بخار)
در صورت استفاده از مشعل گازوئیل سوز ، نوع و زاویه پاشش سوخت از نازل گازوئیل مشعل ، بر اساس قطر و طول محفظه احتراق دیگ و بنا به پیشنهاد کارخانه سازنده دیگ تعیین می شود.
محاسبه و اجرای دقیق دودکش از نظر قطر وارتفاع مکش دود با توجه به حجم هوای احتراقی
انجام بازرسی ها و سرویس های دوره ای خصوصاً در رابطه با چگونگی و نحوه احتراق مشعل در دیگ آبگرم فولادی ، عملکرد صحیح سطح کنترلها ، شیر اطمینان ، ترموستات ها و ...

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×